Hvaheterdu Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hei. Oppdaterte min stasjonære pc til den nyeste windows versjonen som var anniversary updaten. Når jeg gjør det så finner ikke står bare skjermen min og leter etter signal. Dette er når den er koblet opp til mitt skjermkort (GTX 1070). Når jeg tar det ut og kobler den til den integrerte GPU'en (HDMI inngangen på hovedkortet) så får den signal og alt fungerer fint. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Du må kanskje inn i BIOS å endre på hvilket kort som skal brukes, burde vært automatisk, men kan være den er satt til manuelt valg av en eller alla grunn. Se i HK manualen for hvordan det gjøres eller en guide på nettet for ditt HK, hvis ikke så får du laste ned driver ifra nvidia sin side å prøve å legge inne drivern. Veit du i det hele tatt om kortet fungerer? Spinner viftene rundt, lys på kortet som skal funke som ikke funker? Har du ett anna kort å prøve med? Prøv å ta en gjenoppretting til en ett tidligere tidspunkt før oppgraderingen av windows? Endret 14. august 2016 av meg0709 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Sjekk i bios om hvilket skjermkort som står som default. Om du har Gigabyte hovedkort burde du legge inn nyeste bios\flashe samme bios på nytt. Dårlige biosbrikker "glemmer" informasjon og må av å til refreshes på en del Gigabyte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå