kjakan_mm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 noen som vet om det er noe hardware forandring på den nye silver ps2? jeg har hørt at grafikken er bittelitt forberdet.. men det meste går på lyd og stillegåenhet.. noen som vet mere en meg? ps.. det følger med 2 håndkontroller i pakka Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det som er forandret er støyen på viften,innbygget IR for fjernkontroll,støtte for brennbare dvd-plater(husker ikke hva) og som du sa to silver kontrollere.Hvor har du forresten hørt at grafikken er bittelitt forbedret? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det som er forandret er støyen på viften,innbygget IR for fjernkontroll,støtte for brennbare dvd-plater(husker ikke hva) og som du sa to silver kontrollere.Hvor har du forresten hørt at grafikken er bittelitt forbedret? hørte det av en som jobber på spaceworld.. han sa det var bittelitt forbedret.. rettet mot de nye ps2 spillene som kommer (trur jeg).. så blir det da littegrann bedre på silver en på den forrige.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ikke hørt noe om forbedret grafikk nei Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er jo ikke utenkelig at de har oppgradert en smule. HAr hørt at spill har begynt å stresse en PS2 litt i meste laget. I form av hakking. Jeg så forresten for lenge siden at bl.a Max Payne (1) hakker på PS2 innimelleom... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har vanskelig for å tro at Sony har implementert en bitteliten tweak. Spaceworld-selgere står ikke særlig høyt i kurs når det gjelder detaljkunnskap, spør du meg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har også litt vanskeligheter med å forståt at Sony har forbedret grafikken på nye Silver ps2.Det tviler jeg sterkt på,har ikke lest den i noen spill nettsider. Lenke til kommentar
per_ulv Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 PS2 SILVER = PS2 experience (eller er jeg helt VEKK) ikke sant? I så fall er det en 5 Gb harddisk i den også som funger på samme måte som Xbox hardisk OG den koster skjorta.... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) PS2 SILVER = PS2 experience (eller er jeg helt VEKK) ikke sant?I så fall er det en 5 Gb harddisk i den også som funger på samme måte som Xbox hardisk OG den koster skjorta.... Ehhh det er ikke kommende psx maskinen det snakkes om her. Sony`s kommende PSX konsoll Dette er Ps2 Silver: PlayStation2 i skinnende sølv er designet som et alternativ til den standardiserte originalversjonen. Konsollen leveres med to håndkontroller (Dual Shock 2) i sølv som kompletterer det luksuriøse sølvpreget.Pakken inneholder dessuten en integrert IR-mottager som gjør det enklere å spille av DVD-filmer. Alt du trenger er en DVD-fjernkontroll (til PlayStation2). Endret 26. november 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 nei.,. jeg snakker nok om den nederste.. men jeg har bestemt meg.. jeg sparer til psx.. den blir syk.. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Viss det blir sånn at du ikke kan spille nye spill skikkelig på din gamle ps2, hvor står man da? Har man krav på garanti, hvis du fortsatt har det, eller kan man reklamere? Det står jo ikke akkurat på ps2 spillene: Anbefalt: PS2 Rev: X SCPH:-XXXXX Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) PSX: the PSX includes the PlayStation 2's Emotion Engine and Graphics Synthesizer chips and will allow you to play PS2 games. But this isn't just a games system. The PSX also comes with a TV tuner, DVD recording capability and a 120 gigabyte hard disk. On top of this are USB 2.0 and memory stick support and a built-in Ethernet adapter. Endret 27. november 2003 av Jazzcat Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Skulle jo ikke tro det var noen problemer med ps2 spill på ps2. Spillene er jo utviklt direkte mot akurat den spesifike hardwaren. Snakk om å drite seg ut hvis man lanserer et spill som ikke kjører godt pga dårlige hw-specs Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Sant nok! Det jeg tenkte på var hvis Sony forbedret ps2 såpass at eldre ps2'er ikke hang med på nyere spill. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nettopp det er vel et grunnlag til ikke å forbedre den. Da ødelegger de for alle som har den gamle versjonen. Ikke det at jeg legger meg opp i politikken til sony, men det ville være teit Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 PSX:the PSX includes the PlayStation 2's Emotion Engine and Graphics Synthesizer chips and will allow you to play PS2 games. But this isn't just a games system. The PSX also comes with a TV tuner, DVD recording capability and a 120 gigabyte hard disk. On top of this are USB 2.0 and memory stick support and a built-in Ethernet adapter. Noen som vet når denne kommer for salg her i landet og pris ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå