KatrinaS Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Telefonen funka fint den. Så endra jeg innstilling i en app jeg nylig lasta ned. Den reboota med en gang og når den startet opp igjen fikk jeg ikke skrevet inn pinkoden til simkortet. Alle tallene var borte og ingenting å trykke på. Tastaturet funka forøvrig heller ikke. Dro da ut simkortet + sletta cache osv. Kom inn på selve telefonen, men det var bare innstillinger som ikke kræsja med en gang jeg rørte det. Prøvde en factory reset i tillegg til å ta ut sdkortet. Samme problem. Alt kræsjer med en gang og tastaturet funker ikke. Noen som har noe erfaring på dette feltet? Samme skjer forøvrig i safe mode. - Kjører Marshmallow (6.x.x) - Telefonen er root, men jeg har ikke brukt det til annet enn apper som greenify og gsam battery monitor. Den har vært roota i mange måneder uten komplikasjoner. - Hatt telefonen i litt over et år Endret 13. august 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Glem denne posten da... Endret 13. august 2016 av oOF Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Glem denne posten da... Hva skrev du? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Flashet en stock ROM og telefonen var som ny, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå