BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 ''De fleste liker ikke det så det funker bare ikke!''Flott logikk. 2 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det er da mange eksempler på folk som har levd årevis i et åpent forhold. Til og med livet ut. Vennligst slutt å være så bastante på at slikt aldri fungerer, for det stemmer ikke. Det er veldig mulig det ikke vil fungere for TS, men å dra alle over én kam er ikke annet enn ignorant. Et forhold der du kan gå å knulle andre akkurat når det passer deg, er ikke et forhold. De som driver med det, kan godt gjemme seg bak setninger som: Selvom jeg kan knulle andre, så elsker jeg partneren fult og helt. Skal sitere deg fra tidligere: Bullshit! Tror du virkelig at folk spør om åpent forhold hvis de elsker partneren sin over alt på jord? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Et forhold der du kan gå å knulle andre akkurat når det passer deg, er ikke et forhold. De som driver med det, kan godt gjemme seg bak setninger som: Selvom jeg kan knulle andre, så elsker jeg partneren fult og helt. Skal sitere deg fra tidligere: Bullshit!Tror du virkelig at folk spør om åpent forhold hvis de elsker partneren sin over alt på jord? Til din info så finnes det folk som lever i kjærlighetsforhold med flere partnere. Sex trenger ikke ha noe med det å gjøre en gang. 50-tallet ringte, de vil ha sitt syn på samliv tilbake. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Et forhold der du kan gå å knulle andre akkurat når det passer deg, er ikke et forhold. De som driver med det, kan godt gjemme seg bak setninger som: Selvom jeg kan knulle andre, så elsker jeg partneren fult og helt. Skal sitere deg fra tidligere: Bullshit!Tror du virkelig at folk spør om åpent forhold hvis de elsker partneren sin over alt på jord? Til din info så finnes det folk som lever i kjærlighetsforhold med flere partnere. Sex trenger ikke ha noe med det å gjøre en gang. 50-tallet ringte, de vil ha sitt syn på samliv tilbake. Si ifra når du har funnet den du skal dele livet ditt med, så snakkes vi videre om den saken 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Tror du virkelig at folk spør om åpent forhold hvis de elsker partneren sin over alt på jord? Ja. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har funnet den jeg vil dele mitt liv med, betyr plutselig det jeg sier mer på grunn av det av en eller annen grunn? Har allerede sagt at det ikke er noe for meg, men jeg skal ikke sitte her og påstå at det er kun MIN måte å elske noen på som er rett. Hvem er jeg eller du til å dømme noe sånt?? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kun folk som elsker seg selv som spør. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Si ifra når du har funnet den du skal dele livet ditt med, så snakkes vi videre om den saken Jeg deler livet mitt med mange mennesker jeg, i likhet med de aller, aller fleste av oss. Kjærlighet er ingen begrenset ressurs, eller mener du foreldrene elsker sin førstefødte mindre når nummer to kommer, siden det da er "flere som må dele"? Når du får en ny venn, har du da mindre kjærlighet igjen å dele ut til de andre vennene dine? Er en søskenflokk på 5 mindre glad i hverandre enn et søskenpar, siden kjærlighet jo er endelig og jo flere som må dele, jo mindre får hver? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Så til hovedspørsmålet mitt her: Hvordan bør jeg spørre han om dette for å 1) ikke få det til å virke som om jeg egentlig vil slå opp/ikke liker han så godt lenger (slik mange later til å tenke automatisk når det gjelder åpne forhold) og 2) ha best sjanser for positiv respons? Anonymous poster hash: c97e0...643 Vær ærlig når du snakker med han, stort mer får du ikke gjort, og forsøker du å finne "beste design", slik at han "sluker rått" dine tanker og ønsker, blir vel det en form for uærlighet som sannsynligvis vil slå tilbake etter en stund Ja, også så klarrt ikke buse ut med saken før du er rimelig sikker på at begge har "jord kontakt" og klarer å lytte til hverandre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Ærlighet varer lengst.Har vært der og prøvd, funket ikke i lengden. Så nå vet jeg for min del at jeg ikke har det behovet. Var ikke mangel på kandidater for noen av oss egentlig, da hun også ville ha jenter. Men det begynte å briste da hun ville ha fri tilgang uten å måtte si i fra om det (altså, at hun kunne fritt gjøre som hun ville uten at jeg måtte vite om det så at hun kunne ha sex når jeg var på jobb uten å si ifra og late som ingenting), men jeg var bundet til å si ifra (og hun kunne fint finne på å nekte meg, men det fungerte ikke andre veien skal du se).Da valgte jeg og avslutte det. Hun ødela noe som da i utgangspunktet var fint, med en egoistisk holdning.Men jeg er åpen til sinns, jeg kan fint ha ett åpent forhold og leve med det, så lenge begge parter blir ivaretatt, men det er ikke ett behov. Samtidig så kan jeg fint leve monogamt å være fornøyd med det.Hele for min del beror på hva slags mentalitet jeg går inn i ett forhold i, så jeg er vel kanskje svært tilpasningsdyktig uten at det skal fire på mine prinsipper. Anonymous poster hash: 51ce6...4b5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg