Gå til innhold

DELL 2001FP - Når til Norge?

Turbopus

Anbefalte innlegg

Leter etter en LCD skjerm som kjører 1600* oppløsning, og som er kjapp nok til å spille endel spill med (overlever om den ikke er 110%perfekt til hardcore gaming)

-Og som samtidig ser pen ut.

Har kommet fram til en Dell skjerm som vistnok skal være prisgunstig og bra! (se link for spec)

En liten link;

DELL 2001FP

Enda en;

DELL 2001FP review 2

Bilde;

30588561-2-300-overview-1.gif

(kan ikke særlig ang linking og sånt, håper dette fungerer)

Sett litt på den Dell skjermen der, men klarer ikke å finne ut når den selges seperat til kunde her i Norge?

Så lurer egentlig bare på om noen vet noe om salgsdato for denne?

Skulle vistnok bruke samme panel som de nye NEC skjermene (som vistnok skal bli mye dyrere)

NEC

Noen som har noen meninger om den skjermen? Tenkte å kjøpe skjerm sånn rundt juletider før/etter.... Max 10.000kroner.

Har hatt en samsung 191T før, var godt fornøyd, men vil ha større oppløsning på bildet! Og litt mindre ghosting..

Stopp meg hvis jeg er på tynn is med mine påstander... Kommer fra div sider jeg har lest på nett, så kan ikke "100% bekrefte alt"

På forhånd takk :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjermen ser aldeles nydelig ut. og foruten 16 ms responstid kliner den til med et s-ips panel. Wowsers!!

Jeg kommer til å skrive om Dell i posten min. Skal sende de en mail i morgen.

Om de bruker det samme panelet som de nye NEC skjermene er jeg derimot usikker på. Skal sjekke dette opp. Da den nye panelteknologien fa NEC har offensiell lansering først i desember i år.

alle spørsmål skal undersøkes og jeg legger det inn i posten under presentasjon av de ulike skjermprodusentene.

Gleder meg at du søker litt rundt og finner godbiter som denne ;)

Jeg hadde faktisk ikke sett den før ;)

Takk for den......

Lenke til kommentar

I følge testen som det ble linket til her så er det brukt LG Phillps sine panel:

Dell picked an excellent choice when they went with LG.Philips for the panel

Det var forresten en veldig fin skjerm dette her. Kommer med USB hub også, noe som jeg savner sårt på min Samsung 172t.

dacourt

Endret av dacourt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...