espmas Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Er det noen som vet om det finnes en slags konverter eller lignende sånn at man kan kjøre s-video på en gammel tv med bare vanlig antenne-kontakt? tjobing Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Gå til http://www.tvtool.com og sjekk ut cable faq, der står det hvordan du lager en kabel alt etter hvilket chipset som brukes på skjermkortet. Hvis du sender litt mer konkret info, hvilket TV ut chipset du har f.eks så kan sikkert jeg eller noen andre fortelle deg hvordan ting settes sammen. Uansett er det null problem med TV ut på noe TV i det hele. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tror RF konverter gjør jobben, gå i den lokale elektrosjappa og spør. Lenke til kommentar
espmas Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Takk for gode tips. Skjermkortet er et nVidia Riva TNT2 64MB, produsent er Palit. Hakke peiling kass chip det e... Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har et lignende problem, får ikke tak i s-video --> composite overgang. Selv om dette følger med hopetall av bærbare maskiner og diverse skjermkort er dette nesten umulig å skaffe gjennom butikkene her i Stavanger. Noen som har peiling på hvem, evt hvor man kan skaffe slike overganger? Helst noen i nærområdet eller som kan sende via posten. Mvh Sindre Hellevik Lenke til kommentar
espmas Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 18:34, SirHartge skrev:Tror RF konverter gjør jobben, gå i den lokale elektrosjappa og spør. Finner ingen på nettet som selger slike. Vet du om noen?? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei SirHartge! Du tenker på slik som bei brukt på sega maskiner og playstation maskiner ..? :wink: Sølv kunne eg tenkt meg ein slik konverter... Da eg har ein liten tv uten scart inngang.. Bare antenne.. Og når eg får kjøpt meg eit skjermkort med tv-ut(eller bruke videoredigeringskortet mitt) så kan eg sjå dvd filmar etc på tvén.. Har tvén rett ved fotenden av senga..Litt liten tv men,fungerer.. Så sjå om eg får liv i forsterkaren så får eg litt god lyd også.. Litt minus at det kommer litt høg piping ut av tvén..;( Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hvis du har videospiller (ikke eldgammel..) så kan du jo koble gjennom denne :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei ebe! Er klar over den metoden.. Men,foreldra mine gav vekk den "litt gamle" videospillaren..Før eg fekk tak i den.. ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå