mango123 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Et stort problem jeg har med min ps4 er at med en gang jeg har skrudd den på og litt etter det, så hakker den veldig i interfacen, noe som er veldig irriterende, fordi bilde henger etter. Min ps4 lager også rare pipelyder når den er skrudd av. Dette gjør den helt til jeg har skrudd den på. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Vil tippe det er problemer med kjøingen og coil-whine. Den står åpent og rimelig kjølig og er ikke lukket inn så den får kald nok luft ? Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Vil tippe det er problemer med kjøingen og coil-whine. Den står åpent og rimelig kjølig og er ikke lukket inn så den får kald nok luft ? Den står på et bord ved siden av tv'en så får nok luft Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Da er det nok lurt å sende den inn til reparasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå