Gjest medlem-329093 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg vurderte å kjøpe dette nettbrettet tidligere i dag da det kostet 999,- på Expert.no men ventet fordi jeg håper på enda bedre pris på nettkupp klokken 19:00 til 23:59 i kveld på Expert.no selv om det var satt ned tusen kroner allerede. Det som stopper meg litt er at jeg har et 7" nettbrett (riktignok med 8GB lagring), men det frister med 16GB lagringsplass innebygget for da har jeg mer plass til filmer fra Viaplay. Og 3 tommer større skjerm frister også. Noen som vet om de får inn flere av dette og om det blir billigere i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Den er utsolgt både i alle fysiske butikker og i nettbutikken. Gammel modell, blir neppe noe mer av denne. Har den selv. og anbefaler å legge litt mer kroner i å få noe som er bedre. Endret 13. august 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Den er utsolgt både i alle fysiske butikker og i nettbutikken. Gammel modell, blir neppe noe mer av denne. Har den selv. og anbefaler å legge litt mer kroner i å få noe som er bedre. Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 For en tusenlapp er den forsåvidt grei, men jeg mener å huske at jeg ga under 800 for den i fjor. På Elkjøp, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå