Flakkmeister Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hei!Har en kompis som ikke får internett-tilgang på Safari om han ikke er på WiFi. Alle andre apper fungerer som de skal med mobildata. Broren hans har vært inne og tukla på telefonen tidligere, men vet ikke om det er derfor eller om det bare er tilfeldig. Jeg har kikka litt inne på de forskjellige tinga og mobildata er tillatt på det jeg har finni fram til, men kan jo hende jeg har oversett noe. Tips?Også et bonusspm: Har lånetelefon imens min er på verksted. Den har for lite lagringsplass til å gjenopprette min backup. Greit nok, telefonen synkroniserte appene anyways, kan leve uten bilder og video, men kontaktene ble ikke med over. MEN.....så logger jeg på mailen min, plutselig har jeg alle kontaktene. Tilogmed de jeg lagret her om dagen? Er virkelig Outlook.com så oppegående at den tar backup av IPhone-kontaktene mine? Ble litt overrasket :-P Fint var det ihvertfall. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 bare reset innstillingene på telefonen Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 bare reset innstillingene på telefonen Ok, skal be han teste det. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå