Mr.Rogers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har fått et tilbud på en Ibook G3 600 MhZ. Har aldri tatt i en sånn maskin før så det er en par ting jeg lurer på før jeg eventuelt slår til: Jeg har isdn, og til den bærbare jeg har har jeg et pcmcia kort. kan jeg bruke dette kortet i ibooken, eller må jeg finne andre løsninger. I så fall hvilke? Denne maskinen er utstyrt med 640 MB Ram, hva kan jeg gjøre med denne maskinen? Tenker da på filmtitting, musikk, bilderedigering osv. Ikke spilling eller filmredigering. Og sist men ikke minst, hva synes dere er en god pris? Takker for svar! Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ny iBook 12" med G4 cpu og dvd/cdr combo koster 10500,- hos Apple i dag. Bør vel neppe gi mer enn 5000 for en slik brukt maskin. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Film, musikk funker fint uten noen problemer. Når det gjelder bilderedigering så kommer det ann på hvor hardcore du er. Gjör du print eller web etc? Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Kommer ikke til å bruke den til noe avanserte greier nei, det er mest snakk om "pussing" på fotografier, og kanskje litt grafikk i photoshop.. Ellers hadde det vært fint å få noen synspunkter på støynivået på maskinen? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kommer ikke til å bruke den til noe avanserte greier nei, det er mest snakk om "pussing" på fotografier, og kanskje litt grafikk i photoshop.. Ellers hadde det vært fint å få noen synspunkter på støynivået på maskinen? Stöy? Min iBook står på ved siden av senga og laster ned filmer om natta. Eneste som lager lyd er en liten suselyd fra HD, men den er veldig lav. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har en kamerat som har en 900 mhz og den fungerer helt fint.. Til alt, han spiller spill og holder på med alt. Han har kun 300 og noe med ram. Så 600 er strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå