TheLegend27 Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Han trenger ikke være innehaver av enkeltpersonforetak. Han trenger ikke unndra skatt. Ingen har nevnt noe av dette som alternativer. Prostitusjon er næringsvirksomhet. Hvis man skal drive næringsvirksomhet i Norge så må man betale skatt. For å drive næringsvirksomhet må man være 18 år. Man kan heller ikke bli ansatt som prostituert fordi hallikvirksomhet er ulovlig. Det kan vel være en elevbedrift? "Drammen's Pule Service!" Lenke til kommentar
Sir Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Hvis du bor i Drammen så er alt lov, så da trenger vi ikke å ha denne diskusjonen. Forøvrig er jeg rimelig sikker på at det navnet allerede er tatt. Endret 16. august 2016 av Sir 2 Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Hva med "Drammen Cumshot Service!" Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Spør noen om 137 kr hver dag i to år Endret 17. august 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Pant hundreogtrettiseks flasker ver dag Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hhahahahahaha!! Jeg ler meg skakk av alle innleggene i denne tråden... Hvorfor trenger du hundre tusen til akkurat du blir 17? Som nevnt er det noe som heter frikort da kan du tjene femti tusen i året tror jeg, uten å betale skatt. Så skaff deg en deltidsjobb. Med litt flaks har du hundre tusen om to år. Lykke til Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jobber man det man kan, ringe på dører og spørre om folk trenger en hånd, så kan man fint tjene 100.000,- på et år. Tar du slike småjobber så får du antagelig bare kontanter også så skatt trenger du ikke tenke på. Jeg regner dog med at dette bare er enda en tulletråd av noen som av en eller annen merkelig grunn synes det er artig å spørre om råd angående jobb for så å sprøyte ut noe tull og snu tråden i retning tiss-bæsj-promp humor. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå