geita_ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Neida, bare tuller no such thing. Folk begynner endelig å forstå konsekvensene av denne immigrasjonen/invasjonen. Just One In 10 Belgians Think Migrants Benefit Society Endret 13. august 2016 av Gavekort Missledende emnetittel ble endret 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Dette er vel Tysklands svar på "chinatown" ? Eller? Synd hvis dette går utover integrering i forhold til kultur og livssyn. Altså, vi må få flere til å bli sekulære og jobbe mot kulturer som holder på gamle ødeleggende verdier, slik som gammeldags kvinnesyn. Ellers bryr det meg ikke om et folkeslag holder seg sentrert på en plass, såfremt de er lovlydige og gjør en innsats i samfunnet Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Integrering funker bra det så lenge innvandrere/ flyktninger er separert fra hverandre i stor grad og "tvinges" til å tilpasse seg vårt samfunn og ha sosial kontakt med lokalbefolkningen. Når det blir for mange så danner de bare mikrosamfunn og har lik 0 kontakt med lokalbefolkningen og kulturen i landet. 2 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Omvendt psykologi: Om man jobber for hardt mot at folk skal få beholde egen kultur, vil mange gjøre ettopp mer av egen kultur. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Integrering funker bra det så lenge innvandrere/ flyktninger er separert fra hverandre i stor grad og "tvinges" til å tilpasse seg vårt samfunn og ha sosial kontakt med lokalbefolkningen. Da grenser det vel mer til assimilering enn integrering. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=FJjSzXkm55o&bpctr=1471087021Hvem tjener på at et multikulturalistisk, altså splittet, Europa?Det gjør verken vi eller migrantene, her blir vi spilt opp mot hverandre. EU har vært under oppbygging siden 1993 og blir nå dekonstruert på bare noen få år.Fyren i videoen støtter jeg ikke, men her tror jeg har er inne på noe Fyren i videoen vil ha hvite samfunn, jeg bryr meg ikke om hudfarge men det er viktig at mennesker som skal bo sammen tolererer hverandres kultur og kan snakke et felles språk. Endret 13. august 2016 av IntelAmdAti 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Integrering funker bra det så lenge innvandrere/ flyktninger er separert fra hverandre i stor grad og "tvinges" til å tilpasse seg vårt samfunn og ha sosial kontakt med lokalbefolkningen. Når det blir for mange så danner de bare mikrosamfunn og har lik 0 kontakt med lokalbefolkningen og kulturen i landet. Slik ser virkeligheten ut: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Rasister hindrer nok også integrering til en viss grad... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Rasister hindrer nok også integrering til en viss grad... Hvordan? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Integrering funker bra det så lenge innvandrere/ flyktninger er separert fra hverandre i stor grad og "tvinges" til å tilpasse seg vårt samfunn og ha sosial kontakt med lokalbefolkningen. Da grenser det vel mer til assimilering enn integrering. Det kan jeg si meg enig i, men det går litt ut på det samme. Integrering funker i mange tilfeller dårlig da ansvaret ligger på de som skal komme inn, assimilering funker i mange tilfeller dårlig da ansvaret ligger på de som er her. Når jeg snakker om integrering så mener jeg vel egentlig en fin balanse mellom de to. Rasister hindrer nok også integrering til en viss grad... Sant nok, men det er bare fordi de skriker høyest og vi ofte er dårlige til å "løpe mellom". De er ekstremister og i mindretall, men når man ikke ser det så vil den andre siden bli rasister også fordi de tror alle er sånn. Og som kjent så spres rasisme veldig godt innad i familier, desverre. Det er nok at mor i huset har en dårlig opplevelse så "smittes" brått resten Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Fremmedfrykt er lett å gjøre noe med.Problemet er horder av kriminelle og hvordan det skal løses. Hvor skal fengslene bygges for å få plass til alle?Kanskje vi burde privatisere fengselsvesenet? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hva skal vi gjøre mot fremmedfrykten som er så lett å gjøre? Angående kriminelle så bør vi få opp øynene og gi faen i om levevilkårene de får i hjemlandets fengsel er under det vi "godtar". Vi bør tilby å betale for fengselsplassene til utenlandske lovbrytere i landene de kommer fra. Så bør vi ikke gi permanent opphold som hovedregel, det bør heller være unntaket. Gjør du noe tull så blir du sendt til helvete hjem og vi gir faen i hvordan du får det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå