Thor. Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hola! Har laget meg en arbeidsbenk, nå mangler bare plater på veggen så jeg kan sete inn skruer til å henge verktøy på. Greia er at jeg vet ikke hvilke materialer som egner seg, både med tanke på klima (kaldt og fuktig om vinteren) og at det skal tåle en del skruer og spiker uten å sprekke. Kommer til å male det hvitt så jeg får tegnet konturer av verktøy. Som dere kanskje ser av bildet så er det en lettvegg med synlige stender vendt innover i rommet. Platen skal festes utenpå stendere. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Finerplater er ganske fantastiske hvis du skal ha en del vekt på dem og det skal tåle en del skruer. Har man sponplater eller gipsplater så detter skruene ut med en gang man får litt mer enn litt vekt hengende på dem. Edit; Eller bare ta det som passer best i forhold til varme/ kulde og fuktighet og bruke en slik som du fester til stenderne. Passer det ikke i bredden hvis du skal feste "stolpene" loddrett så kan du bare henge dem så langt oppe du trenger og feste dem vannrett Endret 13. august 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå