Moerk Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Pumpevann og Tøttatoppen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hehehe..min skitne fantasi funderte litt på navnet på vannet også.. Fint bilde, god komp. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Flott bilde og bra komposisjon her. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Flott bilde og bra komposisjon her. Pleier å ta med kamera som får plass i lommen når jeg allikevel går tur i skog og fjell. Her oppe ser det forøvrig ut til å bli et brukbart bær-år. Gjelder både blåbær og multer. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Hehehe..min skitne fantasi funderte litt på navnet på vannet også.. Fint bilde, god komp. Ikke skitne, men livlige, kanskje. Vannet het tidligere "Pumpehusvannet" fordi vannet tidligere forsynte Narvik med drikkevann (før krigen). Huset brant senere ned og pumpen står enda igjen etter brannen. Derav endret navnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg