Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Familien til eks inviterer meg hjem?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg slo opp med kjæresten for ca. 3 uker siden... Han sendte meg meldinger som jeg ikke svarte på, og da jeg etter 1 uke angret og ba om å få prøve 1 gang til, ville han ikke. 

Vi bor på en liten plass, hvor man ser veldig mye til hverandre da. Jeg er også vært god venninne med søsteren, og hun prøver hver gang vi ser hverandre å få meg med til huset hennes, selv om jeg har sagt det er rart når broren er hjemme. Faren har 2 ganger invitert meg på middag i etterkant av bruddet (takket nei). Når jeg har sett moren hans har hun kommet bort til meg og klemt og holdt i hendene mine. Hver gang jeg legger ut bilder på instagram og facebook liker alle i familien bildene mine (han har 4 søsken). Det er egentlig ikke rart at de liker bildene mine da, men det virker som de bare ønsker å ha kontakt med meg :p 

Familien er arabisk, og jeg vet ikke helt om kulturforskjeller kan spille inn her? Liksom om det er normal høflighet eller noe? Lurer bare på hvorfor de er så hyggelige mot meg, når det tross alt var jeg som slo opp. Og eksen vil ikke vær sammen med meg mer.

Hilsen J18!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg slo opp med kjæresten for ca. 3 uker siden... Han sendte meg meldinger som jeg ikke svarte på, og da jeg etter 1 uke angret og ba om å få prøve 1 gang til, ville han ikke. 

Vi bor på en liten plass, hvor man ser veldig mye til hverandre da. Jeg er også vært god venninne med søsteren, og hun prøver hver gang vi ser hverandre å få meg med til huset hennes, selv om jeg har sagt det er rart når broren er hjemme. Faren har 2 ganger invitert meg på middag i etterkant av bruddet (takket nei). Når jeg har sett moren hans har hun kommet bort til meg og klemt og holdt i hendene mine. Hver gang jeg legger ut bilder på instagram og facebook liker alle i familien bildene mine (han har 4 søsken). Det er egentlig ikke rart at de liker bildene mine da, men det virker som de bare ønsker å ha kontakt med meg :p 

Familien er arabisk, og jeg vet ikke helt om kulturforskjeller kan spille inn her? Liksom om det er normal høflighet eller noe? Lurer bare på hvorfor de er så hyggelige mot meg, når det tross alt var jeg som slo opp. Og eksen vil ikke vær sammen med meg mer.

Hilsen J18!

Ikke lett å si helt sikkert, men virker som de gjerne ser at dere blir sammen igjen. Ville ikke tatt det som tegn på noe annet enn at de liker deg godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"jente 18"

Hehe. Du kommer mest sannsynlig til å ha 2-XX flere kjærester før du slår deg til ro. Du kommer typisk til få deg ny kjæreste om noen måneder. Dere vil komme til å være i sammen i 3 år. Da er du 21 år og får noia av å være i forhold, så du eller han gjør det slutt. Du holder deg singel i 2 år og finner ny kjæreste, da er du 23 år. Det går 1-2 år før dere gjør det slutt og så er det på ann igjen. 

Neida, det er bare en vittig påstand fra min side. Men vi har alle sett det før med så mange. Har aldri opplevd eksfamilie invitere, ei sagt hallo i gata hehe. Men så er jeg en slik person som holder meg unna exkjærester og det som hører til. 

Husk alltid at det ble slutt for en grunn. Gi dere begge ro med å holde dere single. Ikke gå i fella med sånn "av og på" forhold. Tar masse energi og krefter. Fokuser på andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...