Otzy Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Får ikkje betalt i Playstation store, og nå er det helgesalg på mange spill som eg har lyst på. Har dokke hatt lignende problem? Får opp invalid credit card. Har også prøvd paypal konto, men det er samme problemet der. Eg har vel søkt meg fram til at det gjerne har noke med informasjonen eg fyller inn på kontoen å gjere, men eg forstår ikkje kva feilen er. Det er dekning på kortet, så det er ikkje det de står på akkuratt. Lenke til kommentar
ironlung Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hei, har samme problem. Jeg fikk konsollen i dag. Fikk gjort første kjøp som var playstation plus abo. via paypal. Kjøpte deretter fifa 16 demo til 0. Etter dette skulle jeg forhåndsbestille fifa 17 og kjøpe fifa 16 fullt. Fikk da error på at kortet var feil. Etter litt fram og tilbake så virker det som om (ref google) at playstation store kun lar deg kjøpe èn gang hver 24. time og at dette er deres form for sikkerhet? Hvis så, over til neste spm. Sånne kort fra gamezone, får man koden levert i mail eller kommer de levert i posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå