almoh Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hei, alle sammen. jeg lurte på noe. jeg er kommet inn i en høgskole, og lurte på om hvordan er det med at man har engelsk bok og har eksamen i norsk. ville spure hvordan forbreder dere med slike fag. fordi engelsk kunskapen min er ikke så god. for eksempel du har eksamen i Geografi boken er i Engelsk og du tar eksamen i Norsk. ville høre deres erfaring og råd. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Her avkreftes myten om at det bare er begavede elever som får innpass på akademi i Norge. 5 Lenke til kommentar
almoh Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Her avkreftes myten om at det bare er begavede elever som får innpass på akademi i Norge. ikke døm meg, du skjønner ikke meg. noen ganger er det bedre å være stille, enn a være drittsekk. også har bekreftes det at du er en idiot. 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hei, alle sammen. jeg lurte på noe. jeg er kommet inn i en høgskole, og lurte på om hvordan er det med at man har engelsk bok og har eksamen i norsk. ville spure hvordan forbreder dere med slike fag. fordi engelsk kunskapen min er ikke så god. for eksempel du har eksamen i Geografi boken er i Engelsk og du tar eksamen i Norsk. ville høre deres erfaring og råd. Da er det på tide å gjøre noe med engelskkunnskapene. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Har gått 1. Året på høyskole og vi ble litt forvirret i matte når vi byttet mellom norske og engelske bøker. Men vi slo jo opp det vi ikke forstod og vi hadde tilgang til tidligere eksamener så det gikk forsåvidt greit 1 Lenke til kommentar
almoh Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Hei, alle sammen. jeg lurte på noe. jeg er kommet inn i en høgskole, og lurte på om hvordan er det med at man har engelsk bok og har eksamen i norsk. ville spure hvordan forbreder dere med slike fag. fordi engelsk kunskapen min er ikke så god. for eksempel du har eksamen i Geografi boken er i Engelsk og du tar eksamen i Norsk. ville høre deres erfaring og råd. Da er det på tide å gjøre noe med engelskkunnskapene. Takk for rådet, jeg skal gjøre så godt jeg kan med å forebrede mine engelskkunskaper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Skal du studere geografi? Lenke til kommentar
almoh Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Skal du studere geografi? Nei, jeg skal studere noe annet. men vi har geografi faget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Okai. Er du interessert i det du skal studere? For interesse hjelper veldig på motivasjonen til å bryne seg på engelsk pensum, det kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Velkommen til virkeligheten og en mer globalisert verden! Når det gjelder spørsmålet ditt, så har du to valg: 1) Du kan dra i forelesning og høre på foreleser (gitt at han er norsk). 2) Du kan bli bedre i engelsk og være evig takknemlig for nettopp dette senere i livet. 1 Lenke til kommentar
almoh Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Okai. Er du interessert i det du skal studere? For interesse hjelper veldig på motivasjonen til å bryne seg på engelsk pensum, det kan jeg skrive under på. Ja jeg er interessert i det jeg skal studere, ellers hadde jeg studert sykepleier. for der får man både jobb og god lønn. jeg studerer det studiet jeg valgte av interesse. Lenke til kommentar
almoh Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Velkommen til virkeligheten og en mer globalisert verden! Når det gjelder spørsmålet ditt, så har du to valg: 1) Du kan dra i forelesning og høre på foreleser (gitt at han er norsk). 2) Du kan bli bedre i engelsk og være evig takknemlig for nettopp dette senere i livet. Tusen takk, det var veldig godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå