Gå til innhold

Finnes det telefoner med 4G+, 4,5G eller 5G i dag, som er klare for 5G nettet?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på om noen telefoner har blitt produsert som har 5G støtte eller når det kommer telefoner som støtter 5G, eventuelt om 4,5G telefoner finnes, jeg har ikke sett noen med 4G+/A engang.

Er det noe sted man kan få en oversikt over planlagte modeller med 5G støtte så man kan slå til og kjøpe en med en gang den kommer ut, eller blir det så mye tregere utrulling av 5G i Norge at man hopper rett på 6G hvis det kommer noe som heter det etterpå?

(Redigert: prisjakt.no lar meg bare velge 4G LTE som høyeste hastighet...)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Den eneste som er troendes til å påstå at han har et oppegående 5G-nett måtte være Kim Jong-Un, men selv ikke han hadde våget å bløffe om det.

Lenke til kommentar

Mange telefoner som støtter 4G+ (feks. Samsung S6/S7 + flere andre).

5G er ikke en ferdigutviklet standard, så det finnes ingen telefoner på markedet med det ennå.

Det som er litt morsomt, er at mange telefoner som sier de støtter 4G egentlig ikke gjør det.  Det er først telefoner som støtter LTE Advanced som EGENTLIG er 4G telefoner.  Disse får som regel 4G+ symbolet på skjermen.

Telefoner som BARE får 4G er telefoner som støtter vanlig LTE, noe som strengt tatt kategoriseres som 3,9G.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...