Kronidioten Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hei igjen folkens! Jeg fikk ett problem for noen dager siden som gjorde at om jeg åpner enkelte sider på Google Chrome så krasjer hele programmet og lukkes automatisk. Funker fint å åpne det igjen, men om jeg prøver å åpne siden som gjorde at det krasja så skjer det samme igjen. Hvorfor? Har prøvd å åpne siden i Explorer og da funker det helt fint. Har også prøvd å reinstallere Chrome uten at problemet blir løst. What to do? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hva type sider er det snakk om? Også - sjekk utvidelsene dine i chrome og se om det er noe fancy der. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Hva type sider er det snakk om? Også - sjekk utvidelsene dine i chrome og se om det er noe fancy der. Det er vel egentlig bare VACN.no nå som ikke vil åpne. Men som sagt åpner den greit i Explorer. Har bare en utvidelse, prøvde å deaktivere den uten hjelp. Kan virkelig ikke skjønne hva det er som er galt... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Det er visst ikke bare Chrome som lager kvalme. Explorer eller Edge klikker også etter en stund. Prøvde å åpne en E-post også istad, men da fryste mail programmet også og la seg selv ned. Hva i alle dager skjer? Lenke til kommentar
777fan Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Du bør kanskje utføre et fullstendig søk med et godt antivirus- og anti-malwareprogram (f.eks. Bitdefender og Malwarebytes). Slikt rusk og rask kan finne på mye rart av seg selv. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Oppdaterte Win10. Alt har funket fjell etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå