Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Snart rulles bud-roboter ut i europeiske byer Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Lurer på hvor mange slike som blir overkjørt av postens biler... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hva er 'computersyn'? :-o Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Vinterføre vil nok bli en utfordring for disse små kjøretøy. Dessuten har vi veitrafikklovgivningen, som nok vil kunne gi mye ansvar på operatøren (eieren). Spørs om ikke disse kjøretøy i Norge blir pålagt å måtte ha kjennemerke, slik at eier kan bli gjenfunnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Med andre ord, jeg kan bestemme når denne skal komme hjem til meg. F.eks. når jeg faktisk er hjemme! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Virker veldig utsatt for hærverk og tyveri tror jeg dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå