asad Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Begynnte netopp på hovedquesten, og lurer på om jeg skal spille Bloodmoon før jeg fortsetter, eller etter å ha runna spillet. Det samme gjelder Tribunal. Hva synes dere? Og er det noe vits å bli varulv? Er det ikke slitsomt å forvandles hver natt? Håper noen tar seg tid til å svare! Elsker dette spillet forresten, hehe Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har spilt dette spillet ganske lenge nå! men jeg viste ikke at det går an å bli varulv! Kult!! Hvordan går jeg frem for å bli varulv? Har hørt at det går an å bli vampyr... Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er vel enest i Bloodmoon man kan bli varulv vel, eller er det jeg som tar feil? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jo, er quest i bloodmoon hvor du blir varulv. Er gøy en stund, men det beste er questet du tar for å bli kvitt varulv forbannelsen. Expansion pakkene er beregnet for characters med høy level, så er lurt å spille en del på det orginale spillet først ja. Flere fiender som kan være vriene selv med en character på level 50+. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Har spilt dette spillet ganske lenge nå! men jeg viste ikke at det går an å bli varulv!Kult!! Hvordan går jeg frem for å bli varulv? Har hørt at det går an å bli vampyr... Hvordan gjør jeg det? Du må ha Blodmoon tilleget! Da kan du dra til en øy, Solstheim, og kan bli en varulv, eller du kan slakte dem hehe. Nå har jeg spillt det i ca 50 timer tror jeg...og har netopp begynnt på hovedstoryen Men jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.. Ta Tribunal questen, eller solstheim, eller fortsette med hovedhandlingen.. hva foreslår dere? Hvis jeg runner hovedstoryen først, så er jeg på en måte ferdig med spillet, blir kanskje litt rart å runne tribunal og bloodmoon etter det. Har også litt lyst til å bli varulv..men da kommer jeg til å slite med hovedstoryen, pga at jeg blir forvandlet hver natt, er ikke det litt slitsomt? Hvordan spiller dere? Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 jo, er quest i bloodmoon hvor du blir varulv. Er gøy en stund, men det beste er questet du tar for å bli kvitt varulv forbannelsen. Expansion pakkene er beregnet for characters med høy level, så er lurt å spille en del på det orginale spillet først ja. Flere fiender som kan være vriene selv med en character på level 50+. Jeg er på level 28 eller noe. Men jeg slakter alle for det har styrke på 120 og veldig bra våpen og "armour", så det med vanskelighetsgrad spiller ingen rolle. "miliøet" i blodmoon er forresten konge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) I vanlige Morrowind kan man ikke bli varulv nei. Det var en option fra de 2 første spillene (Arena og Daggerfall), der man kunne bli smittet av "lycanthropy". Men man kan bli vampyr i Morrowind hvis man slåss i nærkamp med en vampyr (de finnes rundt om kring i diverse huler). Må KUN slåss hand-to-hand, og ikke ta livet av monsteret. Etter ei lita stund får du meldinger om rare drømmer mens du sover, og plutselig har du boosta flere stats til umenneskelige høyder, kan ikke bevege deg i sollys uten å ta konstant skade, får minimal popularitet (kan ikke snakke med vanlige folk). Men det er 3-4 forskjellige vampyrklaner i Morrowind, og alt etter hvem du blir bitt av, kan du joine den klanen og ta spesifikke "vampyr"-quests for klanen din. De forskjellige klanene booster forskjellige stats. En går på magi, en annen på strength/agility, en annen på sverdkamp osv osv. Man kan visst bli kurert og fortsette hovestoryen. Du finner kuren i bøkene "Vampires of vardenfell I og II". 2'ern er ganske sjelden bok. Hver klan har sitt hovedkvarter, men er ikke sikker på hvor disse er. Sjekk i en av FAQ'ene på http://www.gamefaqs.com (søk på morrowind dah). I expansionpakken Bloodmoon er varulv-delen en del av hovedquesten. Man blir visst også kurert hvis man følger storyen. Du bør vente med Tribunal til karakteren din er minst level 10-15. Er endel vanskelige monstre i hovedquesten til den expansion, men man får med seg både spesielle våpen og armor videre etter at questen er over, så det er absolutt anbefalt å gjøre det før du fullfører vanlige Morrowind. Får et par utrolig fete sverd i slutten av hovedquesten i Tribunal Blir nesten for enkelt med de våpnene i Morrowind igjen. Jeg installerte Tribunal når jeg var cirka halvveis i Morrowind, og det var bare kult, få litt avveksling fra uendelige ørkenvandringer. Tribunal har en komplett ny DIGER by og tilhørende dungeon under byen. Min karakter slutta å levele opp rundt lvl 40. Da hadde jeg maxa ut alle statene jeg brukte hele tida, og å stå i timevis å slenge fireballs i veggen for å få opp destruction var ikke så veldig aktuellt. Spilte som Crusader med Heavy Armor, Long Blade og Destruction blant hoveskillene og hadde ingen problemer med high-level monstre som Ascended Sleeper eller Golden Saints. Slakta dusinvis av dem med 3-4 slag. Hadde selvsagt spesielle sverd da. Kunne også åpen alt av låser da jeg hadde fokusert mye på Alteration og hadde laga meg ei skjorte med 70-100 i Lockpicking (alteration-skill). Den kosta flesk, men det rula Endret 25. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har morrowind med bloodmoon og tribunal, men hvor er den byen til tribunal? Noen som kan vise på et kart? Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har morrowind med bloodmoon og tribunal, men hvor er den byen til tribunal?Noen som kan vise på et kart? Di må dra et spesiellt sted, og bli "fraktet" dit. Husker ikke helt hvor det er... sikkert noen andre som vet! Tror jeg begynner på Tribunal jeg Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jo, er quest i bloodmoon hvor du blir varulv. Er gøy en stund, men det beste er questet du tar for å bli kvitt varulv forbannelsen. Expansion pakkene er beregnet for characters med høy level, så er lurt å spille en del på det orginale spillet først ja. Flere fiender som kan være vriene selv med en character på level 50+. Jeg er på level 28 eller noe. Men jeg slakter alle for det har styrke på 120 og veldig bra våpen og "armour", så det med vanskelighetsgrad spiller ingen rolle. "miliøet" i blodmoon er forresten konge Kommer selfølgelig ann på hvordan man spiller ja. Er ikke alle som spiller rollespill med rambo taktikken Det finnes andre måter enn å sloss med våpen. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har morrowind med bloodmoon og tribunal, men hvor er den byen til tribunal?Noen som kan vise på et kart? Hehe, dette sleit jeg med første gangen jeg spillte tribunal også. Stikk til Ebonheart (rett nede ved Vivec en plass, litt vest, sørvest tror jeg) og gå deretter inn til castle eller borgen eller hva det er og snakk med en fyr angående den byen (damn husker ikke navnet heller nå) og be om transport til byen. Han vil da gi deg navnet på ei dame som står inne i borgen i en lang grønn kjole viss jeg ikke tar helt feil. Hun transporterer deg inn til byen og han første du møter i byen er han som sender deg tilbake. PS! Jeg hadde en level 28 custom class fighter/destruction/enchanter ting og sleit noe jævlig nedi sewers'n der så vær litt forsiktig med hva man begir seg ut på! LEnge siden jeg har spillt det nå though! Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Bareen ting. Pleier dere lese alle bøkene i spillet? ELler hvertfall noen av dem? Jeg har lest noen av dem... men det blir å mye å lese alle. Nå begynner jeg på Tribunal... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Pokker sitter fast på oppdraget til Skaal. Earth stone pisset, jeg finner hulen og alt sånn men de tåpelige stalagmittene man skal trykke på skjønner jeg ingenting av..... HJELP! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Greit å lese bøkene for å lære skills man ellers ikke bruker. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har vert Morrowind fan lenge, har det på x-box og.Men man trenger ikke å være på noe speilet høy level for å kunne gå videre på Bloodmonn/Tribunal men jeg synes du burde seire over Dagoth Ur før du hopper til expasion. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 jo mer jeg spiller det , desto bedre er spillet, utrolig genialt! måtte bare skrive det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå