lasse_hansen87 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hei sann. Noen som vet noe mer om dette: http://www.gamereactor.no/nyheter/446303/Odeleggende+bug+oppdaget+i+No+Mans+Sky/ Forhåndsbestilte spillet på steam, men har ikke mottatt noen kode eller lignende? Vil det komme ferdig innlagt i spillet når jeg laster ned spillet i steam? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Det er ikke spill koder på steam. Alt som kjøpes i steam er i steam. Ligger i ditt spill bibliotek. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Bug og bug. Er bare folk som får fullstendig panikk hvis spillet ikke funker 100% uten noen som helst feil. Eneste man må tenke på med denne "buggen" er at man i tutorialen lærer å lage warp drive og antimatter. Når man kjøper et nytt skip kommer de så godt som alltid uten noe antimatter, og noen kommer uten warp drive. Dette gjør at hvis man henter skipet man fikk ved å forhåndsbestille før man har lært å lage warp drive og antimatter kan man bli stående fast uten mulighet til å lære å lage dette. Men de fleste skipene man kan kjøpe har warp drive installert allerede, så den saken er grei. Det er verre med antimatter, men det skal være andre steder å lære å lage det. I verste fall vil de nok legge det inn på den galactic trade greia, så man kan kjøpe warp drrive- og antimatter-blueprint og antimatter direkte. Venter man med å kjøpe et nytt skip til man har lært å lage warp drive og antimatter (dvs gjør ferdig tutorial) er dette ikke noe problem. Endret 12. august 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 okay, takk for svar folkens. En annen ting, jeg lastet ned no mans sky nå, og la merke til at føre jeg lastet det ned sto det at det trengte 10GB, men spillet som den lastet ned var bare på 2.57GB eller noe sånt?? Og i options i spillet så står det at det er offline? Altså at det ikke får koblet til serverne eller noe sånt.. Noen som kjenner noe mere til dette? Og jeg mener jeg leste et sted at det ville være en dag 1 oppdatering eller noe, men jeg har ikke fått forespørsel om noen oppdatering. Men mulig dette var på PS4, det skal jeg ikke si noe om... Lastet spillet ned via steam. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Oppdateringen var jo en del av det du lastet ned. Den kom trossalt på mandag. Ja har legget merke til at eg er offline også. Vet ikke hvorfor det er sånn. Digger spillet sålangt! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 okay, er det sånn å forstå.. Kom oppdateringen til pc på mandagen også? Og en annen ting, stemmer det at spillet bare er på 2.57GB, sto jo på steam at det skulle være 10GB mener jeg det var? Og var det sånn at serverne skulle resettes til søndag/mandag eller noe sånt?? Så all fremdrift frem til det vil bli slettet? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Nedlastning størrelse er ikke det samme som hvor mye plass spillet tar når det er innstalert på maskinen. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 okay, da har jeg blandet dette jeg da Noen som vet hvorfor det står offline i options meny på spillet?? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 okay, da har jeg blandet dette jeg da Noen som vet hvorfor det står offline i options meny på spillet?? Etter ett raskt googlesøk ser det ut til at serverne er overbelasta for øyeblikke siden det er fler folk som spiller enn de hadde regna med eller noe sånt, så det er bare å smøre seg med tålmodighet til de får fiksa problemet, eneste du går glipp av er nye oppdagelser (Updated discoveries). Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Noen som vet når de får fiksa dem værste feila? Og når evt serverne er oppe å går igjen? Spilt litt i kveld jeg, men kun offline Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Etter å ha spilt 15 timer selv vil jeg tro en god del slutter å spille før helgen er over, noe som burde redde serverne iallefall. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Jeg gav opp etter ett par timer på fredag hvor spillet lagget avgårde med en fps på mellom 10-20... Vet ikke om det var serverne eller at det er pc porten som sårt trenger en patch. Det som er slått fast er at spillet kræsjer/henger om man alt-tabber ut i windows, satt fast der ett par ganger selv og eneste mulighet er å omstarte spillet. https://www.youtube.com/watch?v=LRkHPsZak08 Endret 14. august 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Borderless mode burde fikse TAB krasj. Sette maks fps til 90 har noen rapportert reduserer lag, men kommer ikke unna atdet er en dårlig optimalisert port Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Eg ser mange sier spillet er en port fra ps4. Men har dere faktisk bevis på at dette er tilfellet? Kilder som bekrefter dette? Det er jo fult mulig at det er motsatt. At ps4 utgaven er en port av pc utgaven. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Eg ser mange sier spillet er en port fra ps4. Men har dere faktisk bevis på at dette er tilfellet? Kilder som bekrefter dette? Det er jo fult mulig at det er motsatt. At ps4 utgaven er en port av pc utgaven. Nå er ikke jeg en ekspert på det området, men ifølge det jeg har lest på andre forum (Reddit etc) så er det i grunn to-tre ting som tyder på at det er portet fra PS4. 1: Det kjører som dritt selv på bra hardware. Ingen spill som er laget for PC vil kjøre så dårlig på PC kontra PS4. 2: Det finnes en fil i PC-versjonen som tilhører PS4, noe som tyder at de har endret det fra PS4 til PC, men kan være andre forklaringer. 3: Sony kom inn med mye penger, noe som lett kan ha gjort at de prioriterte PS4-versjonen først og så portet til PC. Ubestridt bevis er det ikke, men det er ingenting som tyder på at det ble utviklet for PC og så portet til PS4. Alt tyder på det motsatte. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Og det er noe med å måtte holde inne knappen i menyene for å trykke..., ingen programmerer det inn sånn at det ikke holder med ett museklikk på PC mens dette er vel vanligere på konsoll. Regner med at det er sånne små ting som avslører at det er en port, i tillegg til en famøs dårlig ytelse på PC selvfølgelig. Ser nå uansett at det har kommet en "experimental patch" for å få bukt med de verste problemene: http://www.pcgamer.com/no-mans-sky-experimental-patch-addresses-performance-issues-fixes-alt-tab-bug/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå