MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Venter å spille det til det kommer på tilbud på pc. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Venter å spille det til det kommer på tilbud på pc. https://www.greenmangaming.com/ Har steam-nøkkel nedsatt 15% nå. Ender på kr. 416,- med dagens kurs. Endret 18. august 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Venter å spille det til det kommer på tilbud på pc. https://www.greenmangaming.com/ Har steam-nøkkel nedsatt 15% nå. Ender på kr. 416,- med dagens kurs. Har kjøpt litt for mye i det siste, så det spillet må vente litt. jeg må betale det jeg har kjøpt exe ny pc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hvorfor er det to klagetråder om samme spill? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Noen som vet om det har kommet noen patch til pc? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Lastet ned en oppdatering nå jeg var innom på torsdags kveld i hvertfall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 No Man’s Sky: – Det er som om de setter en pistol til hodet mitt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Dersom NMS falt i smak, eller ei så anbefaler jeg dere å sjekke ut Subnautica som er tilgjenglig på PC og Xbox one. I dette spillet er utforskning sentralt, men spillet inneholder også en kreativ del. I tillegg er prislappen på bare 149,-. NMS er for min del lagt på hylla. Årsak: Kjedsomhet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Dersom NMS falt i smak, eller ei så anbefaler jeg dere å sjekke ut Subnautica som er tilgjenglig på PC og Xbox one. I dette spillet er utforskning sentralt, men spillet inneholder også en kreativ del. I tillegg er prislappen på bare 149,-. NMS er for min del lagt på hylla. Årsak: Kjedsomhet. Samme her. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ser ikke problemet med prisen, har allerede spillt den inn og vell så det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hvorfor er det to klagetråder om samme spill? For tråden No Man's Sky ble splitta ut her fra. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Ser ikke problemet med prisen, har allerede spillt den inn og vell så det. Jeg mener vi har en skremmende fremtid i vente hvis folk virkelig mener det er greit å betale AAA pris for et indie spill. Dette spillet leverer virkelig ikke det man burde forvente til 500 kr, og det er vel en av grunnene til at det blir totalt slaktet. Kanskje enkelte synes det var verdt prisen pga spilletiden de har brukt, men faktum er at dere forsatt betalt førsteklasses pris for økonomi billetter selvom "flyturen" tok like lenge.. Endret 21. august 2016 av MrL 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Ser ikke problemet med prisen, har allerede spillt den inn og vell så det. Jeg mener vi har en skremmende fremtid i vente hvis folk virkelig mener det er greit å betale AAA pris for et indie spill. Dette spillet leverer virkelig ikke det man burde forvente til 500 kr, og det er vel en av grunnene til at det blir totalt slaktet. Kanskje enkelte synes det var verdt prisen pga spilletiden de har brukt, men faktum er at dere forsatt betalt førsteklasses pris for økonomi billetter selvom "flyturen" tok like lenge.. Jeg synes det er mer skremmende at endel tenker som dette jeg da. Om det er et indie spill eller et stort studio som lager et spill har da null å si for prisen på spillet. Spillet ble klart ikke hva endel hadde forventet eller håpet det skulle bli. Men det samme gjelder ekstremt mange AAA spill ifra store utviklere. Så den argumentasjonen faller også kort om en skal sette indie spill opp mot typiske AAA spill. Skjønner ikke hvorfor du skriver totalt slaktet. Spillet blir jo ikke det? I skrivende stund ligger NMS på 72 på Opencritics, basert på 67 anmeldelser. Altså langt ifra slakt. Endret 21. august 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Siden det er et av de mestselgende spillene på PS og steam har de priset det helt korrekt. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hadde vore meir moro å fått vite kva du Cpt.Miller syns mangla i spillet basert på dine egne erfaringer. Greier du å nevne 10 mangler? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Alltid like gøy å se folk forsvare at de kastet bort mange hundre kroner på et spill. lol Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Hah, Angry Joe lar selvsagt ikke dette spillet gå uforaktet hen Endret 23. august 2016 av Mala 4 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Det skal vel gå ganske greit å få refund på et spill som dette? Med tanke på at det ikke er det de averterte for eller ligner på det. Hadde ingen forhåpninger jeg når jeg startet spillet, og har derfor ingenting å sammenligne det med.... Annet enn star wars galaxie da, som jeg spilte i noen år... Syntes det er mer glidende overganger i NMS enn i SWG... Og det er mye lettere å få tak i tingene man bygger ting med... Sentinelene plaget meg litt i begynnelsen til jeg fant ut at hvis jeg bare venter litt mellom hver gang jeg miner dukker de ikke opp lenger... Skal man "stjele" en perle eller lignende så er det lurt å parkere rett ved siden, for sentinellene følger ikke etter deg når du tar av i space skipet.. Samme som å sprenge en dør til et manufactorin facility, så fort du er innefor skjer det ikke noe.... de despawner etter en liten stund... Det hele minner en del om SWG, men er mye enklere... Du unngår lett kampene med parkere nærmere ja. Dersom du vil plukke opp flere synes jeg det er lettere å gå i krig. Bruk granatkasteren, den vil gjøre kål på dem ganske raskt. Du one-shotter flyvende sentinels med en enkel granat. NMS er ganske mye enklere en SWG, det er helt klart. SWG har vel 36 yrker totalt, og ett av dem var skipsbygger. Dette er en guide for skipsbygger i SWG. http://www.swgemu.com/archive/scrapbookv51/data/20080108200838/shipwright_guide.html NMS er en vits i forhold som du ser. Det er to elementære ting de kunne ha tatt fra SWG, og det er hus og kjøretøy. Det hadde også vært kult om man kunne ha bygd Player Cities som man kan i SWG, men NMS er et singelplayer-spill så det vil nok aldri være mulig. Jeg ville vært positivt overasket om de bare lot deg bygge noe som helst på en planet. DLC'n (Het expansion pack på den tiden) til SWG, Jump to Lightspeed har så mye mer enn det NMS har i hele spillet sitt. Dette er en trist sammenligning. Endret 23. august 2016 av Heradon Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Ser ikke problemet med prisen, har allerede spillt den inn og vell så det. Jeg mener vi har en skremmende fremtid i vente hvis folk virkelig mener det er greit å betale AAA pris for et indie spill. Dette spillet leverer virkelig ikke det man burde forvente til 500 kr, og det er vel en av grunnene til at det blir totalt slaktet. Kanskje enkelte synes det var verdt prisen pga spilletiden de har brukt, men faktum er at dere forsatt betalt førsteklasses pris for økonomi billetter selvom "flyturen" tok like lenge.. Jeg er helt enig med deg. Man betaler rimelig drøyt for early access, alpha indie, indie budsjett produkter og generelle uferdige produkter. Heldigvis har man refund på Steam. NMS gikk rett i refund. Jeg kjøper generelt veldig lite spill for tiden (siste 3-4 år) og kun etter nøye vurdering og mange timer på Twitch for å vurdere produktet. Publikasjoners review og tilbakemeldinger på Steam osv. er ikke alltid like mye verdt. Det spillet jeg har spilt mest av alle "Single Player" noensinne (over 20 år) er RimWorld som riktignok er litt stivt priset men ikke helt håreisende. De eneste som topper dette i antall timer er et par MMO jeg spilte over 1-5 år. Endret 23. august 2016 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå