Gå til innhold

No Man's Sky: Inntrykk og generell prat

Anbefalte innlegg

Har spilt i ca 20+ timer, og jeg er enda ikke lei iallfall. Jeg finner hele tiden noe nytt å sysselsette meg med.

Kan være enig i at planetene kanskje ikke er varierte nok for noen, men for meg gjør det ingenting. Det er utrolig spennende å "forlate" skipet og utforske, eller lete etter ruiner. Plutselig er man fryktelig langt unna skipet, og planetens ugjestmilde atmosfære og fauna tærer på skjoldet i romdrakten og ting kan bli kritisk. Skal jeg gå helt tilbake til skipet (20 minutter) for å komme meg i trygghet eller skal jeg forsøke å finne en utpost som jeg kan søke ly i, og kanskje kan sende flyet mitt til?

Jeg var egentlig ikke hypet over spillet i det hele tatt, leste litt om det for 2? år siden, men siden det har jeg ikke fulgt med. I helgen så jeg en stream og ble helt solgt på konseptet. Det er ikke godt å si helt hva, men noe er det!

EDIT: På disse timene har jeg ikke hatt en eneste error, men ser flere har hatt det! Hmm

Endret av andypandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med intrykk av at det er mye bra i vente i fremtidige oppdateringer. Sean murray har sagt at baser og store rom stasjoner er noen av tingene som kommer i neste update :-) Trur dette spillet vil få mange oppdateringer og nye features.

http://www.pushsquare.com/news/2016/08/no_mans_sky_will_add_base_building_freighters_in_future_ps4_updates

Endret av boundishh
Lenke til kommentar

Jeg deler den oppfatningen boundishh. Og derfor blir jeg ikke å plukke opp NMS før mørketiden og kulda kommer. Da er nok mye fikset og mer innhold på plass.

Godt tilbakelent i sofaen og en varm kakao mens en fyker rundt i verdensrommet... :) 

Lenke til kommentar

Ytelsesmessig bør pc utgaven være bra men er litt bekymret for at planetene er litt statiske, feks ift fysikk, trær som blåser i vinden, små subtile effekter som gjør verdenen levende osv. Baserer det hovedsaklig på videoer jeg har sett til nå.

Når det er sagt så blir det vel kjøp uansett kjenner jeg meg selv rett, er rett og slett for nysgjerrig på det spillet :D

Lenke til kommentar

Dersom du gidder å titte tretten innlegg før deg ser du at det er online, men at hver spiller har sin egen verden.

Jo. Men de har jo gått ut og sagt i intervjuer at man kan møte hverandre... Det var en skikkelig killjoy for min del...

Skulle ha skrevet ingen multiplayer. Og jeg som likte videoene der du flyr med flere...

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hmm... Ser ut til at det ikke er online allikevel? To som var på samme planet kunne ikke se hverandre og av butikkutgavene av spillet har de nå klistret over online ikonet.

http://www.kotaku.co.uk/2016/08/11/the-no-mans-sky-multiplayer-controversy-rumbles-on

Di er på planeta til forskjellig tid. Sjansen til å treffe nokon andre på den samme planeta er minimal pga tidsaspektet. Dvs at sjølv om man er på ei planet til samme tid ifølge vår egen tid samsvarer det ikkje med tidsaspektet i spillet. Det kan være år mellom besøka deres i spillet.

Endret av Maabren
Lenke til kommentar

Hmm... Ser ut til at det ikke er online allikevel? To som var på samme planet kunne ikke se hverandre og av butikkutgavene av spillet har de nå klistret over online ikonet.

http://www.kotaku.co.uk/2016/08/11/the-no-mans-sky-multiplayer-controversy-rumbles-on

Di er på planeta til forskjellig tid. Sjansen til å treffe nokon andre på den samme planeta er minimal pga tidsaspektet. Dvs at sjølv om man er på ei planet til samme tid ifølge vår egen tid samsvarer det ikkje med tidsaspektet i spillet. Det kan være år mellom besøka deres i spillet.

Jeg har fått med meg den biten, men det bryter fortsatt med hva som har blitt sagt tidligere. Og forøvrig vist i noen videoer hvor man flyr sammen.... Men samme det :-p Skal la den ligge død.

Lenke til kommentar

Jeg har fått med meg den biten, men det bryter fortsatt med hva som har blitt sagt tidligere. Og forøvrig vist i noen videoer hvor man flyr sammen.... Men samme det :-p Skal la den ligge død.

Nå gjør Sony dette etter komplett No Man’s Sky-forvirring – superhypet spill får tyn av kritikerne
Lenke til kommentar

Er gla for at NMS gir ein singelplayer-opplevelse sjølv om spillet har online multispiller-element. Det skaper ein meir reell følelse av tomrommet og ensomheten universet har å by på. Di som ikkje klarer å sjå kva spillet har å by på, vil nok ikkje nyte det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...