LarZen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Sett litt på No Man's Sky stream nå. Og dam FOV er lav altså. Kjente jeg ble små kvalm av å se på og det skjer så si aldri med meg...Edit: Ser det er flere i chat som blir kvalme. Mod-Edit: Innleggene på de to første sidene er opprinnelig splittet ut fra tråden "PS4 - Generell diskusjon". Bruk denne tråden til å dele inntrykk og prate rundt No Man's Sky Launch Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=aozqa_7PLhE Endret 12. august 2016 av Camrot Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Sett litt på No Man's Sky stream nå. Og dam FOV er lav altså. Kjente jeg ble små kvalm av å se på og det skjer så si aldri med meg... Edit: Ser det er flere i chat som blir kvalme. Liker du det du ser da LarZen, jeg må først ringe. se her så skjøner du hva jeg mener ha ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Gha, enda 12 timer til jeg kan nyte NMS... Er vel det man får for å være lat og ha ting digitalt fremfor på plate Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Gha, enda 12 timer til jeg kan nyte NMS... Er vel det man får for å være lat og ha ting digitalt fremfor på plate Har du spillet du oxo, hva er grunnen til du venter da, er det oppdateringen som kommer som er grunnen til du venter. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Er nok mer fordi de som har bestilt på disk, har fått spillet, mens digital release for download er midnatt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Spille nå, komme godt i gang og måtte starte på nytt med muligens drastiske endringer, eller vente til lanseringspatch? Jeg synes det blir en no-brainer. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Spille nå, komme godt i gang og måtte starte på nytt med muligens drastiske endringer, eller vente til lanseringspatch? Jeg synes det blir en no-brainer. Lanseringspatchen var vel 1.03 som kom i går om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Gha, enda 12 timer til jeg kan nyte NMS... Er vel det man får for å være lat og ha ting digitalt fremfor på plate Har du spillet du oxo, hva er grunnen til du venter da, er det oppdateringen som kommer som er grunnen til du venter. Har kjøpt og lastet det ned digitalt, så er timer på når jeg kan starte spillet, dvs. klokka 2400 i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 NMS er ett kosespill, man må bare se hva som er der borte. man blir ikke fotalt så mye så man må finne ut ting selv, noen ganger kan det være litt frustrerende fordi man ikke helt vet hva. virker som man kan bruke utallige timer pr. plantet hvis man ønsker. det tar også litt tid for å få nok matrialer til å fylle på hyper driver, slik at man kan dra videre. hvor lenge dette er interessant er uvist, mulig man går fort lei hvis det er samme opplegget hele veien. ser dere noen planeter som er oppkalt etter steder i Oslo er det meg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Bare jeg som ikke er gira på NMS? Synes det ser veldig kjedelig ut.. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg tenker det samme. Det ser fryktelig ensformig ut. Skal sjekke omtaler etterhvert, men tviler på det blir kjøp. Venter heller et par uker, så kjøper jeg nok Deus Ex: Mankind Divided. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ikke lovende hvis man ser på reviews in progress på metacritic. Alle nevner at man føler seg isolert og at det IKKE er et multiplayer spill. Det viste jeg ikke engang, tenkte det var en online verden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Akkurat det høres helt ypperlig ut for min del. At det i praksis ikke er multiplayer har forsåvidt vært kjent lenge. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Dette blir sånn tidtrøyte spill hvor veien mot målet er viktigere enn målet i seg selv. Visste ikke at man kunne runde spillet en gang og de ter ike relevant for meg: finne en planet, vimse rundt, farme mats, oppgradere skip, finne neste planet. Noen som er klare for Zombiefest på PS4, da? Jeg liker ikke tidspresset i dead Rising, men stemningen er jo ganske bra, da. *edit. Multiplayer er instanced i NMS: http://kotaku.com/two-no-mans-sky-players-wound-up-on-the-same-planet-bu-1785051898 Det betyr at du ikke har annen interaksjon med andre spillere enn at navn på planeter etc er offentlig delt. Gjør ingenting for min del. Endret 10. august 2016 av H.A.M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 ja NMS er til hvis du absolutt ikke har noe annet å gjøre. bare sose rundt se på ting og høre på musikken (som er ganske kul) det meste er kult første gangen du ser det, men etter andre gangen så bryr du deg ikke. så hvis etter f.eks 10 solsytemer så er det det samme igjen for 50, så blir nok det utrolig kjedelig. men jeg tror du har en god del timer med spille uansett før det blir helt på trynet kjedelig. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Prøver å ikke lese så mye om NMS for å ikke spoile opplevelsen, men en ting jeg lurer på etter å ha prøvd et av månedens pspluss-spill til PS4: Kan man styre romskipet langs alle tre akser og rotere, slik man kan på de fleste romskip og flyspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Prøver å ikke lese så mye om NMS for å ikke spoile opplevelsen, men en ting jeg lurer på etter å ha prøvd et av månedens pspluss-spill til PS4: Kan man styre romskipet langs alle tre akser og rotere, slik man kan på de fleste romskip og flyspill? ja Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Prøver å ikke lese så mye om NMS for å ikke spoile opplevelsen, men en ting jeg lurer på etter å ha prøvd et av månedens pspluss-spill til PS4: Kan man styre romskipet langs alle tre akser og rotere, slik man kan på de fleste romskip og flyspill? ja Flott, takk for svar! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Simpelthen elsker No Mans Sky! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) begynner å bli litt smålei nå, eneste jeg gjør er å dra til ett nytt sted, fylle opp hyperdrive, så dra vidre mot sentrum. dette spillet passer seg nok mest i små doser og av og til. og det er sabla mye error i spillet som gjør at man blir kastet ut, bare 3 stk idag Endret 10. august 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå