Arodem Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Inneholder begge utvidelsene til storspillet.The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition er like rundt hjørnet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Da blir det vel Witcher 3 på meg snart også. AtW 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Det er denne jeg har ventet på Hadde også et håp om at resten av spillet skulle få et grafisk løft slik man fikk med Blood & Wine utvidelsen men det ser dessverre ikke ut til å skje. Har kun spilt 20min av spillet og bestemte meg for å vente på GOTY. Ønsket meg en en EE pakke slik vi fikk med TW2. Endret 12. august 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Det er denne jeg har ventet på Hadde også et håp om at resten av spillet skulle få et grafisk løft slik man fikk med Blood & Wine utvidelsen men det ser dessverre ikke ut til å skje. Har kun spilt 20min av spillet og bestemte meg for å vente på GOTY. Ønsket meg en en EE pakke slik vi fikk med TW2. De slapp heldigvis en stor EE-lignende patch til spillet for noen måneder siden. Den gjorde blant annet menyssystemet mye bedre enn tidligere, så du gjorde nok lurt i å vente. 1 Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 En å få spill jeg vurdere å kjøpe to ganger så jeg kan ha det på ps4 og pc. Et av de desidert beste spillene i nyer tid imo 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige! 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Da blir det vel Witcher 3 på meg snart også. AtW Det kommer du ikke til å angre på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Her er det jaggu meg mange timer med underholdning altså. Har bare spillt igjennom hovedspillet, og storkoste meg noe vanvittig. Upåklagelig stemning, mye takket være ett rikt og nydelig soundtrack, lekker grafikk (selv på pS4) og underholdende nok historie. Men er mett nok på gameplayet nå så utvidelsespakkene blir nok å kjøpes seperat senere Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Tror cd project red holder seg til samme formel på cyberpunk. Hvis det gjør det blir det spillet like bra om ikke bedre. Mange timer med kvalitets historie og greit gameplay. Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige! støtter den. Witcher 3 er av de desidert beste moderne spillene etter min mening siden 2012/11. Eksluderer hd collections osv. Ved kanskje unntak av fire emblem awakning som jeg syns er fantastisk bra og bayonetta 2 som vist nok er bedre en nr 1. System shock 1 har jeg ikke spilt , men spilt 2 veldig bra. Samt mass effect spillene selv om en dritt dårlig slutt i nr 3. Mass effect 2 er favoritten der da. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige! Det blir mer skal du se. Hele teamet dems jobber med Cyberpunk spillet. Det var grunnen til at dem ikke hadde noen planer for Witcher serien enda. Men dem hadde mange ideer. Personlig håper jeg på mer fokus på Ciri. Lenke til kommentar
/-eple-\ Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 det er vel kanskje nettop derfor de er det motsatte av et drittspill skal sies at bioware lager mye spill de har jo dragon age også. men neste ut er vel ME andromeda, og det vil garantert være verdt ventetia da. med frostbite engine. vil bli konga mildt sagt. så kommer sikkert enda et dragon age men det er lite info om det. heller det en og kjøre Battlefield/Cod style... skal sies at battlefield er den bedre av de to men singplayer er jo generisk og kjip egentlig. og verdien av et spill stiger når de tar seg tid. du hadde sikkert blitt lei av en cycle på 1 år mellom hvært spill og det hadde vært mye dårligere kvalitet. men en ting at de kunne jo releasa en expansion som er mer som et nytt spill. da slipper de jo og lage alt fra scratch hver gang. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige! Bedre at de avslutter "på toppen", en at de kommer med videre spill som kanskje ødelegger hele inntrykket av serien. Samme med TV serier som prøver å trekke det ut for langt, de starter kanskje bra men de kunne spart seg for de 2 siste sesongene. Deres Cyberpunk prosjekt kan bli helt utrolig bra om de holder på samme kvaliteten som de produserte Witcher spillene med. Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige! Du svarte akuratt hvorfor de andre er drittspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå