eriknor Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Perseidene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 En interessant og fin serie. Ble det mye venting mellom hvert stjerneskudd ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 En interessant og fin serie. Ble det mye venting mellom hvert stjerneskudd ? Mvh. Rolf Hei Rolf, Det ble jo litt tidtrøyte. Sto et par timer og jeg fikk vel med en 8-10 stk. I tillegg kommer like mange i motsatt retning av hvor kameraet peker. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 En interessant og fin serie. Ble det mye venting mellom hvert stjerneskudd ? Mvh. Rolf Hei Rolf,Det ble jo litt tidtrøyte. Sto et par timer og jeg fikk vel med en 8-10 stk. I tillegg kommer like mange i motsatt retning av hvor kameraet peker. Tenkte meg det ja......at det krevdes tålmodighet Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Interessant serie. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Her er det så tykt skylag som det er overhode mulig, så dette går jeg dessverre glipp av. Flott serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg