Pande Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Sunglasses 4 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ja, solbriller er ikke så vanskelig å finne på sommeren hvis det ikke regner. Hva med å legge lista lit høyere og bare søke etter Ray Ban? Dermed ikke mye vondt sagt om bildet selv om jeg antagelig ville langt beskjæringen 5-6 mm lenger inn på høyrekanten. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Joda, sunglasses er fine de, men det er nok mer bildet og komposisjonen jeg er mer opptatt av. Fint bymiljø, ørlite mørkt ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Takker for kommentarer:-) @Kneppen, så har jeg funnet en... http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/ray-ban-man/1874615 @Ragnar, så har jeg jo en tendens til å se litt mørkt på tingene.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Litt Kygo over denne karen, Stilig gatebilde selv om det er litt mørkt som Ragnar sier. Du må ikke se så mørkt på tilværelsen.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Litt Kygo over denne karen, Stilig gatebilde selv om det er litt mørkt som Ragnar sier. Du må ikke se så mørkt på tilværelsen.. Kanskje det er Kygo....eller broren...eller noen andre. Hadde det vært Kygo, så hadde nok ikke jeg fått det med meg, jeg som er "stucked in the eighties". Det er det fine med gatefoto, alle kan få noe ut av det meste:-) Takk for visitten og go helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg