|zen| Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei Er det noe forskjell i støynivå på hd'er som følger med bærbare og sånne som du kan sette inn i dockingstasjonen? (De er jo antageligvis helt like.. men man vet aldri) Vurder å kjøpe en ekstra disk til acer 800'en min, takler ikke støyen fra eksterne store hd'er Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har en Maxtor 160GB ekstern disk. synest nå ikke den støyer så meget jeg. litt vifte støy er det, men ikke noe irritasjons moment. Ivertfall betraktelig billigere en å kjøpe en ekstra til bay'en. betalte 1695 for 160GB, 7200rpm USB/Firewire Lenke til kommentar
pr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvordan er hastigheten. Er det rotasjonshastighet eller firewire som begrenser? Noen som har testet å kjøre OS fra ekstern HD? Den interne HD på min DELL 8600 er bare 4200. ALT for tregt. Vurderer å kjøpe ekstern istedet for å bytteut intern. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg har en 250GB fra WD. Den støyer ikke mer enn nødvendig - og eneste gang jeg hører den er når hele PCn er slått av. Endret 26. november 2003 av oslo72 Lenke til kommentar
|zen| Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har en ekstern 160gb seagate kobla til med firewire..Seagate skal være det minst støyende av hd'er, MEN når den står på ved siden av min bærbare acer 800 så bråker den! Aceren er helt lydløs ved all annen bruk en spilling og kopiering og da er det ganske kjipt å ha på en hd som støyer ved siden av (selvom det bare er 20 - 25dB?, så blir det mye når det ikke er noen støy fra før..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå