Fredrik N. Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 dreamscape Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Du er i det kreative hjørnet for tiden tror jeg Dette ble veldig spennende og flott! Kanskje ble den mørke skyen som speiler seg litt vel dominerende? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ja, drømmende er kanskje rette ordet for dette er jeg nok inne på å se mer som abstrrakt. men da burde kanskje det mer fugurative i bakgrunnen vært sløret ut. Tror bildet med små, men ikke for store grep kunne blir et herlig abstrakt uttrykk. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ret smukt og varmt lys med masser af kreative tanker her..fint dette vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Som Roar er innpå, er det nok mange måter å "lage" dette bildet på. Dette var bare "take1". Kommer sikkert til å prøve en annen variant etterhvert. Takk til Helene, Suss og Roar for tilbakemeldingene! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Silence is golden ? Her ser det ut til at det er både stillhet og gull. Flott veggpryd dette også Fredrik. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Effektfull etterbehandling er det jeg vil si, og ganske vellykket også. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Mange takk til Ragnar, Torhild og Rolf for fine omtaler også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg