Gå til innhold

Forskjellige typer Chieftec-kabinetter

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på DX-01W-D og DX-01B-D? Bortsett fra prisforskjellen på 150 kr? Jeg klarer ikke å se forskjell i spesifikasjonene hos Komplett.no iallfall.

Og hva med DX-01SL-D? Ser på Chieftec sine sider at de har mange nye og forskjellige typer kabinetter.

Blir forvirra jeg! :smile: Vet at jeg vil ha et Chieftec-kabinett, og har sans for litt ekstra "stæsj" og funksjonaliteter, slik som plass til vifter og evt. støvfilter osv. Vil også ha med strømforsyning. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-26 16:39, lysbryter skrev:

Hva er forskjellen på DX-01W-D og DX-01B-D? Bortsett fra prisforskjellen på 150 kr? Jeg klarer ikke å se forskjell i spesifikasjonene hos Komplett.no iallfall.

Og hva med DX-01SL-D? Ser på Chieftec sine sider at de har mange nye og forskjellige typer kabinetter.

Blir forvirra jeg! :smile: Vet at jeg vil ha et Chieftec-kabinett, og har sans for litt ekstra "stæsj" og funksjonaliteter, slik som plass til vifter og evt. støvfilter osv. Vil også ha med strømforsyning. Tips?

Forskjellen på DX01WD og 01BD er at BD er sort (Black) mens WD er hvit (white). SLD er Søv (Silver).

Både blå og sølv har ekstra vifte mulighet på siden, mens den sorte og hvite har ikke det. Ellers er de like.

Den nye Scorpio versjonen har i tillegg litt annet utseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...