Captain Morgan Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Hei. Vet ikke om dette er rett sted, men la gå. Lurer på om dere har noen gode råd ang. det å hevne seg på en litt plagsom kollega som ofte finner på noe gjøn.Han gjør apestreker rett som det er, derfor ønsker jeg å planlege noe litt større tilbake, noe mer gjennomtenkt, noe arrangert som vil få han skikkelig flau eller noe, da jeg skylder han endel nå etterhvert. Noen som har vært i samme situasjon og funnet på noe genialt å revansjere seg med? Endret 11. august 2016 av Captain Morgan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Bare sånn så det er nevnt: blir du tatt for å "hevne deg" på noen, uansett om de bevisst har plaget deg eller ikke, håper jeg du får sparken. Blir du plaget av vedkommende så ta det opp med lederen din som en voksen person. Jeez. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Enig med OFC. Dette er umoden tankegang. Lenke til kommentar
Captain Morgan Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Bare sånn så det er nevnt: blir du tatt for å "hevne deg" på noen, uansett om de bevisst har plaget deg eller ikke, håper jeg du får sparken. Blir du plaget av vedkommende så ta det opp med lederen din som en voksen person. Jeez. For å si det slik, så er ikke dette noe alvorlig, og dette skal være morsomt for alle parter, det er bare for revansjere noen av de "småtingene" han har gjort frem til nå. Skal det ikke være lov å ha det gøy på jobb altså? Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Joda, litt ‹‹bøll og apestreker›› forekommer da både titt og ofte på de fleste arb.plasser, og det er vel heller aldri (forhåpentligvis) ondsinnet eller ment som mobbing e.l., det er det i hvert fall ikke på vår arb.plass. Men alt til sin tid, dette er selvfølgelig ikke noe som går utover arbeidet for vår del. Men det er jo litt vanskelig å komme med noen forslag uten å vite litt mer om hvilken type jobb/yrke dere har. Er jo dumt å komme med et forslag som f.eks å koble et horn på bremselyset på hans bil, om dere jobber i en butikk....... Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Forslag: - tjuvlån telefonen og legg til ditt eget nummer på kontakten for kjæresten/elskerinnen hans - send meldinger hvor du gir deg ut for å være henne og pirr han skikkelig. - si at du befinner deg like i nærheten av arbeidsplassen og ønsker en kjapp en fordi du bare er såååå kåt - når han dukker opp med "børsa ladd" på dette stedet kan dere stå klar og få dere en latter 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Bare sånn så det er nevnt: blir du tatt for å "hevne deg" på noen, uansett om de bevisst har plaget deg eller ikke, håper jeg du får sparken. Blir du plaget av vedkommende så ta det opp med lederen din som en voksen person. Jeez. Du pleier altså å sladre til mamma isteden for å ta det direkte, blande inn flest mulig personer? Høres voksent ut. 5 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Bare sånn så det er nevnt: blir du tatt for å "hevne deg" på noen, uansett om de bevisst har plaget deg eller ikke, håper jeg du får sparken. Blir du plaget av vedkommende så ta det opp med lederen din som en voksen person. Jeez. Du pleier altså å sladre til mamma isteden for å ta det direkte, blande inn flest mulig personer? Høres voksent ut. This! Ingen liker personer som springer til sjefen og klager med en gang, uansett kva det gjelder. Om noen har tulla med deg, så gjør du det tilbake. God stemning, gøy på jobb. Klager du te sjefen, så blir det berre dårlig stemning. Etter kvar så slutter alle kollegaer å stole på deg/like deg. TS: Facerape er altid gøy, spesielt om du gjør noe uskyldig og litt mer kreativ enn status oppdatering. Sett bildet av sjefen som hans cover-picture. Skal du vare litt dristig bruker du kona til sjefen. Men du må neste se ann selv hvordan er forholdet mellom dere/sjefen og hvor langt du kan dra den. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Gift deg inn i familien til vedkommende og lag kvalme ved middagsbordet når hele slekta samles. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Nei, det er venstreavvik, still deg i rekkene! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Da jeg avsluttet siviltjenesten ved Akvariet i Bergen boret jeg hull i drikkevannstanken på personalrommet og satte ut gullfisk i den. "Hevn" fra direktøren var å servere meg en av dem i fiskesuppen som var forrett på avslutningsfesten vi hadde for meg og en annen som sluttet samtidig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Gå inn på hans Youtube-kanal og lik alle videoene til Alex Jones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg