-Logos- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har et hovedkort hvor jeg kan se rotasjoner på viftene og tempraturen i prossesoren. Dette kan jeg bare lese fra bios. hvor finner jeg windows program til dette? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Det vil hjelpe veldig om du sier hvilket hovedkort du har, da dette vil være HELT AVGJØRENDE for å gi videre hjelp. Kan godt hende hovedkortprodusenten har et eget program, sannsynligvis siden du kan lese av temperaturer i BIOS. Hvis det ikke finnes et eget program fra produsenten, kan sikkert Motherboard Monitor (eller hva det nå heter) hjelpe deg. Søk litt på Google, så finner du det nok! Help me, help you! Help me, help you! Endret 25. november 2003 av Playmofetish Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 www.download.com last ned sisoft sandra Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dersom du tilfeldigvis har samme hovedkort som meg, er AsusProbe som følger med på CD, veldig fint. Sisoft Sandra er et godt og veldig omfattende program, men kan kanskje være litt stort for å kjøre i bakgrunnen hele tiden hvis dette er ønskelig. Og motherboard monitor skal visst også være bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå