Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det er et spill for å trone øverst på prislisten. 98-99 kr for 1 GB og fri ringetid er så lavt at jeg antar de som har dyrere abonnement sponser det rimeligste. Det er et tidsbegrenset tilbud for å bygge opp kundedatabasen. De trenger kunder til det nye nettet sitt. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Det er et spill for å trone øverst på prislisten. 98-99 kr for 1 GB og fri ringetid er så lavt at jeg antar de som har dyrere abonnement sponser det rimeligste. Det er et tidsbegrenset tilbud for å bygge opp kundedatabasen. De trenger kunder til det nye nettet sitt. Det står ingen plass at det er tidsbegrenset så det blir jo bare spekulasjoner, men klart de trenger kunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Takk, Bombasa. Da har de endret det. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Lavpriskampen mellom Hello og ICE minner meg om strofa i visa Hestehandlarar: "for begge tenkte eg skal tåla mest" Hvis/når inntekta på spesialnumre også reduseres så skal jeg spise hatten min (som jeg ikke har) om dette går i lengda. Den eneste muligheta er som tidligere nevnt at de dyrere ab. sponser lokketilbudene. Ja, ICE sitt tilbud gikk jo ut på kr 149 etter 6 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå