Gå til innhold

Trenger litt LANspilletips


Anbefalte innlegg

Jeg vet det har vært mange diskusjoner om dette før, men jeg trenger virkelig et ordentlig spill jeg kan spille på lan som en ikke går lei av for fort!!

Jeg begynner å bli ganske lei av FPS spill, for i mine øyne er de temmelig like, og brukes opp ganske fort..

Bilspill er jeg ganske begeistret for..

Sånne bittesmå flashspill eller dumme tanksespill har jeg ikke sansen for..

Her er listen over spillene vi allerede spiller/har spilt:

 

Warcraft FT

CS 1.6

BF

rtc Wolfenstein

Midnightclub2

NFs:hp2

UT2k3

W3D

StarCraft

3 på rad

BackPackerIII

 

 

Har dere noen spill som kanskje ikke ligner så mye på disse, eller har en litt annen vri, værsågod å post, jeg trenger virkelig noe nytt her!

Takk takk :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å prøve noe helt nytt i forhold til hva du/dere allerede har spillt? Jeg kan anbefale Neverwinter Nights, et spill som er ganske morsomt i multiplayer så lenge at alle setter seg inn i det og at alle samarbeider godt med figurene sine. Det er viktig at dere bytter på items dere finner slik at om en som spille fighter finner noe en magiker i samme gruppe kan/bør bruke, så gir fighteren denne item til sin lag kamerat.

Litt mindre hodebry men litt a la det samme kan være Dungeon Siege, dette er mye mer action prega enn NWN, men kan være gøyalt, i hvertfall om man er en 5-8 spillere....

Monopoly Tycoon kan også være morsomt med 3-5 spillere, i alle fall et spill som er anderledes og veldig gøy om man gidder å sette seg inn i det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...