Woltox Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Halloen, jeg skal kjøpe ny bil nå og fikk høre at et sett med vinterdekk ligger på ca18k fra forhandler og da lurte jeg på om det er noen nettsider som man kan kjøpe komplett 17" hjul med TPM? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 http://www.felgenoutlet.de/ Har handlet der. Seriøse, stort utvalg. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 18k er i mange tilfeller ikke så ille, det kommer selvsagt an på hvilke dekk du vil bruke.. I Tyskland er det ikke veldig stort utvalg av vinterdekk for nordiske forhold heller, så det kan nok fort utelukke felgenoutlet. For kvalitetsfelger med gode vinterdekk er det avhengig av dimensjon en pris som er alt fra helt ok til noe høy når vi snakker om 18k for 4 hjul med 17" diameter. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Som også @Snylter skriver, så synes ikke jeg at ca 18.000,- for komplette vinterhjul (såfremt det er gode vinterdekk beregnet for nordisk vinterføre og originale kvalitets felger) er så ille. Men det går sikkert å finne noe rimeligere i norske dekk kjeder, men da er det ikke sikkert at du får tak i original felger, men en får jo likevel felger og dekk av meget høy kvalitet. Selv betalte jeg over 25k for mine (i 18") når jeg kjøpte ny bil og vinterhjul tidligere i år. Men jeg valgte å ‹‹oppgradere›› sommer felgene (som da kostet litt mer), og bruke de som fulgte med bilen som vinter felger. Da er begge hjulsett i 18" med original felger av god kvalitet. EDIT: Prisene her kan jo selvfølgelig være veldig avhengig av hvilken dimensjon du skal ha på dekk, noen dimensjoner er ikke så ofte benyttet og koster dermed mer. Mine 235/45-18" dekk (både sommer og vinter), er merkbart dyrere enn f.eks 225/40-18" som er en mye mer benyttet dimensjon......... Endret 12. august 2016 av fotonisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå