toer Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei eg lurer på om vis noen kjeder seg en dag gidder slenge sammen en banner på 500x100 som skal stå på dalaker.com gi gjerne og kritikk på sida slik eg kan få fiksa småting vet att de 3 radene er litt mindre en banner bredden skal fikse det når eg kommer hjem.. på forhånd takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hei eg lurer på om vis noen kjeder seg en dag gidder slenge sammen en banner på 500x100 som skal stå på dalaker.com gi gjerne og kritikk på sida slik eg kan få fiksa småting vet att de 3 radene er litt mindre en banner bredden skal fikse det når eg kommer hjem.. på forhånd takk * And the Times New Roman cop strikes, AGAIN! Få det bort. * Mouseoveren i meny gjør at ting forskyver seg nedover. * En side bygget opp av kun blå celler med sort kantlinje? Vær litt mer kreativ da. * ...og det er for stor avstand mellom cellene. * Bakgrunnen passet ikke. Burde vært MYE mørkere! * Prøv å bygge alt mer "sammen". Ser nå uryddig ut, som tingene bare er kastet på skjermen. Hva med å sette alt sammen inn i en stor celle. Eller ikke. Følger du mine råd, kan jeg prøve å lage en banner til deg. Neida. Men det blir veldig håpløst med en phet banner på den enkle siden. Det blir iallefall feil. EDIT: Skrev ekle istedet for enkle. Jaja... Endret 25. november 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) PoleCat kom i forkjøpet denne gangen og.. men. > linken til mujaffa spillet funker ikke. >må ha noe som kan binde sammen siden. det virker som om det er uavhengige tabeller. >hva mener du med page 1 of 1?>var kjedelig med svart tekstfarge og svart linjefarge. se på colormatch.dk om du finner noe annet. >ville kanskje gjort siden litt breiere. trenger ikke scrolle så mye da. >hvis du hadde gjort ting litt mer oversiktlig, og skilt de viktige tingene fra de mindre viktige, ville du ikke trengt å skrive hvor menyen er. noe som egentlig skal være unødvendig. >hvorfor ikke legge inn linkene til php.net osv i link tabellen?? altså forbedringspotensiale, men godt utgangspunkt. Endret 25. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 grusom fin banner jeg lagde http://mscon.net/amiga/mitt/grusom-fin.gif Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) <-- Utkast. Si ifra hvis du vil ha psd. Hey! Nye smilier! Den teksten i bakgrunnen er btw et brev som ligger på den nye blink182-cden.. Tror det var bestefaren til Tom som sendte det til bestemora til tom under krigen. EDIT: Steike h.elvete! Det var jo dalaker, ikke delaker! EDIT2: Er såppas mye å gjøre om, så si ifra hvis du skal ha den, for da kan jeg skifte om.. Det var da fordømt.. Endret 25. november 2003 av Mikka Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 EDIT:Steike h.elvete! Det var jo dalaker, ikke delaker! EDIT2: Er såppas mye å gjøre om, så si ifra hvis du skal ha den, for da kan jeg skifte om.. Det var da fordømt.. Hehe. Godt gjort, Mikka. Den var jo kjempegrei og vil helt sikkert passe fint på siden hans. Bare få rett tekst på den, så er han nok kjempefornøyd! Lenke til kommentar
toer Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Mikka der var en fin logo vis du gidder rette opp skriveleifen din så bruker eg gjerne den >hva mener du medQUOTE page 1 of 1 ? kommer når news saken blir større så kommer det over flere sider antakeligvis heh Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ØYH! Ser du bruker min banner på siden... Hva med et takkens ord? Ehhm... Ser at den ikke passa så bra sammen med resten av siden. Jaja, ikke mitt prob. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Sorry, men det bannerert var jo direkte stygt til siden. ...eller var det bare motsatt... Prøv å bytte ut fargene på de blå firkantene sånn at de står meg i stil til banneret Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Sorry, men det bannerert var jo direkte stygt til siden. ...eller var det bare motsatt... Prøv å bytte ut fargene på de blå firkantene sånn at de står meg i stil til banneret [ego-mode] Det var nok motsatt! [/ego-mode] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ok.. Fortsatt så du bruker min? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Legg på en 1px svart stroke inside på bildet ditt, da passer den liksom til "alt" Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Legg på en 1px svart stroke inside på bildet ditt, da passer den liksom til "alt" Vær så snill og slutt med den oppfordringen til alle problemer. Det er ikke alltid det hjelper, selv om dere tydeligvis liker borders forferdelig... Lenke til kommentar
toer Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 takk polecat skal få endra i siden sånn den passer til banneren hrhr er bare det har lite tid for tiden og uten internett hjemme menmen o lenge leve gfx guruer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå