Dr. Brodsky Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg har nå kjøpt min første Windowsbaserte PC siden Vista, og vil gjerne rydde litt opp i alle de "nyttige" programmene som kom med. Hva kan slettes, og hva burde jeg beholde? Og er det noe nytte i disse "appene" i det hele tatt? Programmer: Apper: Og til slutt; er det noe jeg burde installere? Takk for svar Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Alt Lenovo kan du slette, i værstefall mister du funksjoner fra noen særegene knapper som Lenovo har på sine laptopper.. Samme med Dolby og Pinacle.. slett slett slett.. om du ikke bruker det. Når det gjelder å installere noe nyttig liker jeg personlig nettsiden ninite.com her bruker jeg alltids å velge silverlight, 7-zip, mpc, etc etc, evntuelt Openoffice om man bruker skriveprogram flittig.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Takker for svar Det vll ikke gå ut over lyden om jeg sletter det Dolby har å tilby? Pinnacle har jeg kjøpt og bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå