Michael Scofield Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Noen som vet hva som defineres som jobbreise, hvor man får diett, evt. tillegg og km.-godtgjørelse? Jeg har en times reise til vanlig arbeidssted, og er nå på en ukes oppdrag hos en kunde 30 min fra hjemmet mitt. Overnatter naturligvis hjemme. Er dette en jobbreise? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Noen som vet hva som defineres som jobbreise, hvor man får diett, evt. tillegg og km.-godtgjørelse? Jeg har en times reise til vanlig arbeidssted, og er nå på en ukes oppdrag hos en kunde 30 min fra hjemmet mitt. Overnatter naturligvis hjemme. Er dette en jobbreise? Reiser du på statens reg.? I så tilfelle se her: https://www.regjeringen.no/no/tema/arbeidsliv/Statlig-arbeidsgiverpolitikk/statens_reiseregulativ/ofte-stilte-sporsmal-2015/id2356303/#N1 Lenke til kommentar
Michael Scofield Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Så definisjonen er at reisen må være over 15 km hver vei, OG 6 timer eller mer? I så fall er dette reise®. Lange dager og 28 km hver vei. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Så definisjonen er at reisen må være over 15 km hver vei, OG 6 timer eller mer? I så fall er dette reise®. Lange dager og 28 km hver vei. Ja, så lenge du ikke har noen særavtaler. Se i avtalen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå