Gå til innhold

Kjøpetips - 65"?

Anbefalte innlegg

Er i startgropa for å se etter ny tv, og da fortrinnsvis 65"

Tips fra dere med kunnskap og oversikt til hva jeg må/bør ha/se etter for å få en relativt fremtidsrettet tv?

Har ikke spikret noe endelig budsjett, men ønsker ikke å betale mer enn nødvendig og kost/nytte er like viktig som kost/lyst (nice2have vs. need2have)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv på vent av at Samsung KS7005 eller 8005 kommer på tilbud. Av det jeg har fått med meg som er need2have er HDR.

Da snakkes det ikke om HDR støtte men skikkelig HDR, som er kvalifisert til Ultra HD premium.

Hvis TVen støtter det er jeg også ganske sikker på at TVen også støtter alt annet en føler er need2have (HDCP 2.2, H.265 and VP9)

Jeg er ikke noe flink på TV fronten selv men har googlet og lest meg frem til disse tingene, samt TVene jeg håper kommer på tilbud snart (Og ikke bare de Buet tvene som de kaster etter oss på tilbud)

Endret av Stian2345
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er selv på vent av at Samsung KS7005 eller 8005 kommer på tilbud. Av det jeg har fått med meg som er need2have er HDR.

Da snakkes det ikke om HDR støtte men skikkelig HDR, som er kvalifisert til Ultra HD premium.

Hvis TVen støtter det er jeg også ganske sikker på at TVen også støtter alt annet en føler er need2have (HDCP 2.2, H.265 and VP9)

Jeg er ikke noe flink på TV fronten selv men har googlet og lest meg frem til disse tingene, samt TVene jeg håper kommer på tilbud snart (Og ikke bare de Buet tvene som de kaster etter oss på tilbud)

Denne er på tilbud nå: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE65KS7005XXE/samsung-65-4k-uhd-smart-tv-ue5ks7005

Bra tilbud, se prisjakt statistikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...