tangenfoto Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jepp, enda en tråd om kjøpsråd... 1. Stasjonsvogn / kombi / "lang" sedan siden jeg er ganske høy. 2. Maks 75 000. 3. Ikke gått særlig mer enn 200'. 4. Ikke eldre enn 2004Disse kriteriene har jeg selvfølgelig søkt på selv, men føler at jeg går meg vill i de samme bilene hver gang, type V70 og Mondeo. Føler at jeg får nyere bil for pengene ved å velge Mondeo fremfor V70, men har ikke særlig kjennskap til Ford. Honestjohn.co.uk ranker Mondeo ganske høyt. Er det noen som har andre gode forslag som jeg kanskje ikke har tenkt på?Har hørt så mye om dyre reparasjoner på Audi og VW at jeg helst vil holde meg unna, men det er ikke sikkert det er hold i dette. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Tja. En velholdt Vectra stasjonsvogn er ikke så halvgærn heller, litt alt etter motor og utstyr. De litt dyrere utgavene (Cosmo) har meget gode seter som også passer store personer. Bilen er lang innvendig, dvs at du trolig kan ha personer/barnesete bak ditt sete. F.eks denne. De har noe mer feil en snittet, men ingen katastrofebil, siden mye av det som "feiler" er nokså enkle / rimelige ting. Nokså stort miljø til disse bilene (i UK), så gode tips er lett å få tak i. Rust er knapt et tema på de. 1 Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Synes fikse sitt forslag er bra. Kan jo også se på combi utgaven av Vectra. Her er en 140hk med OPC styling og delskinn. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79907990 Du kan jo også få mye og relativt ny bil for pengene med siste utgave av Renault Laguna rundt den prisen. feks: http://m.finn.no/car/used/search.html?make=0.804&model=1.804.1328&price_to=80000&sort=3&filters http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79695590 Laguna er dog noe mindre. Vectran er diger innvendig, det samme gjelder Mondeo. Synes det er bedre plass til sjåføren i begge de enn i feks V70. Endret 11. august 2016 av BigBadAde Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Octavia fra 2006 og oppover burde vel tikke de fleste kriterier vil jeg tro. Se gjerne på L&K for å få mer utstyr Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Takk for svar alle sammen :-) Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Takk for svar alle sammen :-) Kan forøvrig legge til at jeg mener Mondeo er et bra kjøp. Ford generelt har blitt meget bra. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Ford Focus/Mondeo fra 2008 og oppover er driftsikre og forholdsvis rimelige å holde på veien. Har selv en Focus stv 2010 mod som var gått 65 000,- Ga 90 000,- for denne, og har ikke hatt noe som helst problemer. Masse bil for pengene! Endret 11. august 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå