Windoge Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Klarte ikke å dy meg og kjøpte spillet på Steam. At dette spillet ikke er lansert som early access fatter jeg ikke. PCen min som drar spill som Rainbow Six Siege og Witcher 3 på ultra med 100+ fps hadde store problemer med å dra dette spillet. Grafikken var grusom, og det at man kan gå tvers igjennom skapningene var jo helt krise. Føltes som et lite hobbyprosjekt, ikke som et fullverdig spill i det heletatt. Fov gjorde meg fysisk uvel også. Ga meg rett før jeg nådde 2 timer, og har allerede fått refundert spillet. Uff. Takk gud for at man kan få pengene tilbake ihvertfall. Jeg trodde denne funksjonen ble å bidra til at utviklere ble å lansere bedre titler på PC, men det ser ikke ut som det har skjedd. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Tydelig at desse som prøver å møte kvarandre ikkje er der til samme tid. Ein ressurs viser tydelig at den ikkje er mina hjå den eine spilleren samtidig som ressursen ikkje er rørt hjå den andre. Elles var det mykje pisspreik som med all tydelighet viser at hat-toget består av personer som ikkje greier å ta NMS for det det er. Har du sett den komplette listen over ting Hello Games sa skulle være i spillet, men aldri ble noe av? Yepp, såg ei liste på reddit. Var mykje rart der eg ikkje visste skulle være i NMS, så eg tek den ikkje så høgtidelig. For di som fulgte med i timen og ikkje tok hype-toget synast spillet å levere ganske så bra. Utviklerene vil nok fikse opp i bugs og den slags problem etterkvart som di blir klar over di. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Ja det er merkelig at man ikke kolliderer med dyrene. Det er jo et slags drømmehobbyprosjekt da, det er vel bare 6 utviklere. 13. Det er vell ingen spill i dag som inneholder alt som blir vist frem heller, synes det er ihvertfall ganske vanlig. Litt som filmtrailere. Edit: Dette er kult: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/11097/slik-hedres-lemmy-i-no-mans-sky Endret 19. august 2016 av Svar Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Klarte ikke å dy meg og kjøpte spillet på Steam. At dette spillet ikke er lansert som early access fatter jeg ikke. PCen min som drar spill som Rainbow Six Siege og Witcher 3 på ultra med 100+ fps hadde store problemer med å dra dette spillet. Grafikken var grusom, og det at man kan gå tvers igjennom skapningene var jo helt krise. Føltes som et lite hobbyprosjekt, ikke som et fullverdig spill i det heletatt. Fov gjorde meg fysisk uvel også. Ga meg rett før jeg nådde 2 timer, og har allerede fått refundert spillet. Uff. Takk gud for at man kan få pengene tilbake ihvertfall. Jeg trodde denne funksjonen ble å bidra til at utviklere ble å lansere bedre titler på PC, men det ser ikke ut som det har skjedd. Man skulle tro det ja, men nei. Men nå er vel dette egentlig et konsollspill med en dårlig PC-port, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Dere må se Angry Joe sin omtale. 4 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Laget av 15 personer, og solgt til samme pris som om det skulle vært laget av over 300. Veldig få AAA spill som har 100 manns-team, FOR ikke å snakke om 300..(!) På en annen side så er det flust av spill laget av 5 og 10 manns-team, som produserer fullverdig spill verdt prisen til AAA. Ett eksempel på det, er rogue-like "The Binding of Isaac" - det har gitt meg over 400 timer med underholdning, og jeg hadde gladelig betalt prisen for TO fullverdige spill. Endret 22. august 2016 av K2D Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Dere må se Angry Joe sin omtale. <Video> Sier meg helt enig med ham, dvs han spilte på PS4 så jeg får vel trekke litt ekstra for all frustrasjonen over en elendig PC port i tillegg.. Hadde spilt 4 timer når jeg innså hvor tynt og tomt det var så no refund.. :/ krysser fingrene for tidenes patche-innsats og numerous gratis add-ons framover. Lenke til kommentar
Mr.Nøklene Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Dere må se Angry Joe sin omtale. https://www.youtube.com/watch?v=uTTPlqK8AnY&app=desktop Takk for at du delte denne Jeg så denne i går og tenkte på å poste den. Angry Joe er så sykt flink til å treffe spikern på hodet. "You done fucked it up" LOL Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Nådde sentrum i går, og om ikke spillet var en stor nok skuffelse, tok slutten kaka. Klarte bare å tenke på Guitar Queer-O episoden til South Park. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Nådde sentrum i går, og om ikke spillet var en stor nok skuffelse, tok slutten kaka. Klarte bare å tenke på Guitar Queer-O episoden til South Park. Møtte du noen andre spillere i sentrum? Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Når jeg nådde sentrum så kom det opp en melding som dekket hele skjermen der det sto at jeg måtte betale 548 kr. ekstra i løsepenger fordi ps4'en var tatt til gissel Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Nådde sentrum i går, og om ikke spillet var en stor nok skuffelse, tok slutten kaka. Klarte bare å tenke på Guitar Queer-O episoden til South Park. Møtte du noen andre spillere i sentrum? hehe, nei eneste du møter der er et, "du kødder nå" øyeblikk, før spillet havner i søppelkurven for godt Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 "Avslutninga" på spillet er jo tilnærmet perfekt i forhold til hva spillet leverer generelt. Eneste som hadde passet enda bedre var et bilde av Sean Murray hvor det sto "YOU PAID 60 DOLLAR FOR THIS!". 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 "Avslutninga" på spillet er jo tilnærmet perfekt i forhold til hva spillet leverer generelt. Eneste som hadde passet enda bedre var et bilde av Sean Murray hvor det sto "YOU PAID 60 DOLLAR FOR THIS!". Haha! Det hadde vært legendarisk om de hadde gjort det :-p Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 No Man's Sky's Super Duper Secret Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Dere må se Angry Joe sin omtale. <Video> Sier meg helt enig med ham, dvs han spilte på PS4 så jeg får vel trekke litt ekstra for all frustrasjonen over en elendig PC port i tillegg.. Hadde spilt 4 timer når jeg innså hvor tynt og tomt det var så no refund.. :/ krysser fingrene for tidenes patche-innsats og numerous gratis add-ons framover. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1270428 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Dere må se Angry Joe sin omtale. <Video> Sier meg helt enig med ham, dvs han spilte på PS4 så jeg får vel trekke litt ekstra for all frustrasjonen over en elendig PC port i tillegg.. Hadde spilt 4 timer når jeg innså hvor tynt og tomt det var så no refund.. :/ krysser fingrene for tidenes patche-innsats og numerous gratis add-ons framover. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1270428 Wow, det funka jo det! Takker og bukker Windoge Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Er ganske spesielt at en får refundert kjøpet etter så mange timer spilt. Lurer på om dette vil skremme bort enda flere til å utvikle PC versjoner av spill... På PSN så har du 1 såkalt goodwill refund. Ikke noe i nærheten av hva som er på Steam som nå overgår 2 timer grensen dem har satt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Er ganske spesielt at en får refundert kjøpet etter så mange timer spilt. Lurer på om dette vil skremme bort enda flere til å utvikle PC versjoner av spill... På PSN så har du 1 såkalt goodwill refund. Ikke noe i nærheten av hva som er på Steam som nå overgår 2 timer grensen dem har satt. Heldigvis er spillutgivere avhengig av kunder, kunder det blir flere av med ok vilkår. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå