Windoge Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Tydelig at desse som prøver å møte kvarandre ikkje er der til samme tid. Ein ressurs viser tydelig at den ikkje er mina hjå den eine spilleren samtidig som ressursen ikkje er rørt hjå den andre. Elles var det mykje pisspreik som med all tydelighet viser at hat-toget består av personer som ikkje greier å ta NMS for det det er. Har du sett den komplette listen over ting Hello Games sa skulle være i spillet, men aldri ble noe av? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det verste er hvor godt dette stemmer..lol : Genialt. Men fra spøk til side, den første traileren er utrolig misvisende. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Nok et spill påkjørt og drept av sitt eget Hype-train.Men har stor tro på at spillet vil bli bedre over tid, med DLC og en pris som står i stil til spillet. Lenke til kommentar
Special Snowflake Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 5/10 er kanskje litt kvasst? Jeg ser metacritc's score ligger på rundt 7 av 10 (både fra brukerne og kritikerne). Men når jeg tenker på hvor mange som kjøpte det på realease og de som forhåndsbestilte det. For Hello Games er det en kassasuksess. F!#s Hello Games, sikker på at de brukte masse tid på å lage traileren for å få de til å se ut som noe det ikke var. Nå tenker jeg at det burde vært en 3/10 score. De sitter sikkert å ler og røyker jointer rullet med 100$ sedler. Bastards Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det verste er hvor godt dette stemmer..lol : Episk morsomt, dette er verdt spillet alene. Håper jeg kommer over noe tilsvarende Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det verste er hvor godt dette stemmer..lol : Episk morsomt, dette er verdt spillet alene. Håper jeg kommer over noe tilsvarende Manglet bare fiselyd på romskipet over der så var videoen komplett :-p Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 5/10 er kanskje litt kvasst? Jeg ser metacritc's score ligger på rundt 7 av 10 (både fra brukerne og kritikerne). Men når jeg tenker på hvor mange som kjøpte det på realease og de som forhåndsbestilte det. For Hello Games er det en kassasuksess. F!#s Hello Games, sikker på at de brukte masse tid på å lage traileren for å få de til å se ut som noe det ikke var. Nå tenker jeg at det burde vært en 3/10 score. De sitter sikkert å ler og røyker jointer rullet med 100$ sedler. Bastards User score på Metacritics ligger på under 5/10, og på Steam så er det enda verre. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Heldigvis er det bare min egen opplevelse av spillet som teller for meg og etter ~25 (solsystem nr. 4 eller 5) timer koser jeg meg og er ganske så fornøyd. Begynte å spille post-patch og har ikke opplevd en eneste glitch eller crash. FPS ligger stort sett opp mot 60 og selv om det har vært en stutter eller tre så har de vært alt for få til å klassifisere som et problem. Kunne tenkt meg noe bedre teksturer og mindre generiske romstasjoner først og fremst, men selv om ingen av de lovte oppdateringene skulle materialisere så er konklusjonen at jeg har brukt 499 bols på langt dårligere ting enn No Man's Sky. Kanskje hadde inntrykket vært annerledes om jeg hadde hørt, lest og trodd på masser av hype på forhånd, men siden jeg kun har sett traileren, spillets hjemmeside og siden på Steam så kan jeg ta for det det faktisk er og ikke noe jeg håpet det skulle være. En solid 7.5 herfra så langt, med muligheter for justering både opp ned når det galaktisk sentrum er nådd. Endret 17. august 2016 av Belfaborac 3 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Tross alt det negative jeg leser, så har alle jeg kjenner som kjøpte spillet blitt ganske så hektet på det. En på jobben var faktisk rimelig negativ de første dagene, men har nå snudd og storkoser seg med spillet. Samtlige av dem har anbefalt spillet og er hovedgrunnen til at jeg skal gi det en sjanse. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Har spillt i 10 timer nå, blir bare bedre og bedre. Foreløpig en 8er. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Noen steder er kaldere enn andre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg synes det er dumt at planetene inneholder ALLE typer klima ofte. Skulle vært bare isplanet, bare skogplanet etc. Ikke et sammensurium av alle typer innen et par kilometer. Det er veldig usannsynlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg synes det er dumt at planetene inneholder ALLE typer klima ofte. Skulle vært bare isplanet, bare skogplanet etc. Ikke et sammensurium av alle typer innen et par kilometer. Det er veldig usannsynlig. Er det ikke mer usannsynlig med en helt homogen planet? AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jo, men det er lava og is rett ved siden av hverandre. Også kanskje en skog. Også lavaland igjen. Det virker bare feil i hodet mitt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Dette er jo baksiden når de kjører absolutt alt procedurally generated. Har null kontroll, så alt blir jo bare tilfeldig smashet sammen. Det ser man jo godt på dyrelivet, ikke spesielt høy kvalitet på det som et resultat at de settes sammen helt tilfeldig som om de skulle vært legoklosser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Dyrene har litt snodige sammensetninger ja. Selv om alle følger en slags mal. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Noen steder er kaldere enn andre. 20160818112918_1.jpg Var på en planet nylig med -114 grader. På natta fikk jeg "warning, extreme night temperature -70ish" men det var fremdeles -114 hele døgnet. Ble det storm så var det fremdeles -114 grader. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Noen steder er kaldere enn andre. 20160818112918_1.jpg Var på en planet nylig med -114 grader. På natta fikk jeg "warning, extreme night temperature -70ish" men det var fremdeles -114 hele døgnet. Ble det storm så var det fremdeles -114 grader. Jeg fant heldigvis til slutt nå ekstra beskyttelse mot kulde. Den planeten jeg er på nå er bare kald og øde, ikke noen variasjoner i klima, det er enten kaldt eller kaldere. Merkelig nok er det vann der da.....eller "vann", aner ikke hva slags væske det egentlig er. Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Klarte ikke å dy meg og kjøpte spillet på Steam. At dette spillet ikke er lansert som early access fatter jeg ikke. PCen min som drar spill som Rainbow Six Siege og Witcher 3 på ultra med 100+ fps hadde store problemer med å dra dette spillet. Grafikken var grusom, og det at man kan gå tvers igjennom skapningene var jo helt krise. Føltes som et lite hobbyprosjekt, ikke som et fullverdig spill i det heletatt. Fov gjorde meg fysisk uvel også. Ga meg rett før jeg nådde 2 timer, og har allerede fått refundert spillet. Uff. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Ja det er merkelig at man ikke kolliderer med dyrene. Det er jo et slags drømmehobbyprosjekt da, det er vel bare 6 utviklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå