Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 No Man's Sky fortaper seg i sitt eget univers.ANMELDELSE: No Man's Sky Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 var det jeg regnet med, 5/10. Ser ut som fleste anmeldere er enige om dette spillet: for lite dybe rett og slett. synd, for tanken var absolutt god. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Hadde tenkt å kjøpe dette til pc, men tror jeg dropper det ja. Virker som et tomt og kjedelig spill. JC* Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Venter på Star Citizen som jeg forøvrig spiller i tidlig tidlig alpha stadie, men fy flate kor lovende det er. Hadde håpet dette var bra for sjangeren her er utrolig spennende. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Jeg så at Kotaku skrev om en oppdatering som forandret spillet mye. Er denne omtalen fra før eller etter oppdateringen? Endret 11. august 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg så at Kotaku skrev om en oppdatering som forandret spillet mye. Er denne omtalen fra før eller etter oppdateringen? Dette er med den såkalte «dag 1»-oppdateringen installert. Vi spilte ikke spillet før den oppdateringen var tilgjengelig for oss. Lenke til kommentar
Gahlz0r Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg har vært på nippet til å hoppe på hype-toget for NMS, men dagene etter release har plantet føttene mine godt på perrongen. To-tre forseggjorte verdener med variert innhold er i mine øyne verdt 18 trillioner ganger mer enn 18 trillioner planeter som til syvende og sist er støpt i samme form. Spesielt skuffende er NPC'ene i NMS. Anmelderens karakteristika av disse som brusautomater er, dessverre, særdeles treffende. Jeg kjenner ikke til den dypere historien i spillet, som kan være god og engasjerende. Men måten denne historien blir overlevert på, i form av enkle tekstbokser, er heller ikke tilfredsstillende. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Visste med engang at dette var alt for hypet. Så med en gang at det kom til og bli en rimelig tom opplevelse med lattelig grafikk og fargepallet. 2 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Åpent univers, gjør hva du vil - akkurat det jeg vil ha. Jeg trenger ikke en lang, masete "quest chain" å følge. Friheten til å rote seg bort står høyt for meg, i alle fall. Tiden vil vise om det er bra eller dårlig. 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Blir nok å vente til Steam sitt vinter salg og plukker det opp til en hyggelig pris og med forhåpentligvis endel nytt innhold. Men hvor mange timer har anmelder spilt? Virker litt tidlig å slippe en anmeldelse? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Bynte å forvente meg dette egentlig. Håper bare at spillet Dual Universe klarer å levere litt bedre. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Altfor masse hype ja.... Kommer nokk tell og teste det på steam men skal be om refund for sikkerhet skyld, et univers uten dybde og skikkelig form for historie blir før tamt for min del Gleder meg mest til civilization og trur at det blir det ultimate pc spillet i universet når det kommer ut Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 var det jeg regnet med, 5/10. Ser ut som fleste anmeldere er enige om dette spillet: for lite dybe rett og slett. synd, for tanken var absolutt god. Er det ikke egentlig selve tanken som gjør at det blir for lite dybde? Man kan jo ikke regne med dybde i et spill som dette? AtW Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Eg er ikke så bekymret for hvordan spillet er akkurat nå. For det virker som utvikleren har tenkt å ta en minecraft her. Så det vi ser nå er bare begynnelsen! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Eg er ikke så bekymret for hvordan spillet er akkurat nå. For det virker som utvikleren har tenkt å ta en minecraft her. Så det vi ser nå er bare begynnelsen! Da burde de ha solgt det langt billigere enn de gjør Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Vel kanskje. Men eg er ikke i tvil om at eg blir å digge spillet! Så for meg er det verdt pengene om det betyr at eg får spille i flere hundre timer! Endret 11. august 2016 av Netrum Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 var det jeg regnet med, 5/10. Ser ut som fleste anmeldere er enige om dette spillet: for lite dybe rett og slett. synd, for tanken var absolutt god. Er det ikke egentlig selve tanken som gjør at det blir for lite dybde? Man kan jo ikke regne med dybde i et spill som dette? AtW Star Citizen kommer til å ha dyp historie samt du har langt mer gameplay elementer siden alt er online, ingen loading. Kan krige mot hverandre, trade, samarbeide flere om bord i et skip, dra på oppdrag sammen. Føler spillet her har gått glipp av mye pga dem valgte å kjøre det singleplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Spillet vil helt sikkert bli bedre med tiden. Snakk om housing, og lage sine egne romstasjoner osv etterhvert. Tror dette bare er starten, så vil det bli bedre. Har man ikke så mye annet å game for tiden, som for min del skal jeg kose meg med dette utover høsten selv om kan bli noe ensformig. 5/10 er sikkert riktig også i forhold til prisen. Burde kanske bare ha kostet 200kr toppen. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg innser at det er veldig mange som kommer til å være uenig. Det godtar jeg helhjertet. Unødvendig å nesten unnskylde deg for å skrive en anmeldelse som stemmer overens med det alle med et snev av spillforståelse så for flere måneder siden. Ikke at anmeldelser på Gamer er veldig konsekvente, men det er skummelt om anmelderen har et snev av dårlig samvittighet overfor fanboys. Da kan det fort bli 9/10 neste gang. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå