Sprokket Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Hei! skal oppgradere SCCM 2012 R2 til R2 SP1 CU3. Er det noen som vet om jeg må ta CU 1 og CU 2 først? eller kan jeg hoppe fra 2012 R2 til SP 1 og så til CU 3? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Hei! skal oppgradere SCCM 2012 R2 til R2 SP1 CU3. Er det noen som vet om jeg må ta CU 1 og CU 2 først? eller kan jeg hoppe fra 2012 R2 til SP 1 og så til CU 3? Nei trenger ikke det. CU3 inneholder alle oppdateringer fra CU 1 og 2. (Cumulative Updates / samleoppdateringer) 1 Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Har ikke rørt SCCM på en god stund. Så jeg er litt rusten, ser det har kommet en Branch Build 1606. Er dette et "nytt" produkt eller er det mulig å oppgradere den til siste skrik der? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Har ikke rørt SCCM på en god stund. Så jeg er litt rusten, ser det har kommet en Branch Build 1606. Er dette et "nytt" produkt eller er det mulig å oppgradere den til siste skrik der? Er mulig ja, ikke gjort det selv enda men blir! Har lest at det fikser mye problemer jeg har slitt med i miljøet vi har som f.eks at programvareinstallasjoner henger iblant. 1 Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Har ikke rørt SCCM på en god stund. Så jeg er litt rusten, ser det har kommet en Branch Build 1606. Er dette et "nytt" produkt eller er det mulig å oppgradere den til siste skrik der? Er mulig ja, ikke gjort det selv enda men blir! Har lest at det fikser mye problemer jeg har slitt med i miljøet vi har som f.eks at programvareinstallasjoner henger iblant. Har to distribusjonspunkt, disse må også oppgraderes ikkesant? eller holder det med Primary Siten? Står litt dårlig forklart i guiden jeg bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå