Arodem Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Byr på over 150 egenlagde monstre og monsterbytting og -slåssing over nett.Fans har laget et Pokémon-spill – men hvor lenge varer moroa? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Tydeligvis er det mange som ofrer potensiell business og lovlig distribusjon for å lage drømmespillet sitt i en franchise de ikke eier. Fire and forget, regner jeg med. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg laster det ned bare sånn i tilfelle. Nintendo tar nok ned spillet og da får jeg ikke en sjanse til å spille det senere. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Og vess de får et "brev" fra nintendo da går eg håpe at de har det ute i protest. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg laster det ned bare sånn i tilfelle. Nintendo tar nok ned spillet og da får jeg ikke en sjanse til å spille det senere. Tviler på at det blir et problem å få tak i det senere. Det kommer til å bli lagret andre steder for fri nedlasting og når bølgen har begynt å bevege seg så stopper den ikke selv om utviklerne ikke får lov å fortsette Lenke til kommentar
MightyZook Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Dette blir nok stoppet rimelig fort, slik er det bare. Jeg er overrasket over at de har brukt så lang tid på det. 9 år ? jøss. Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Håper nintendo hyrer dem.. for en PR det ville gitt dem. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 MTP at Pokemon Omicron/Zeta ikke har blitt stengt ned etter flere år og har til og med blitt kontaktet av skaperen av Pokemon med positiv tilbakemelding så tror jeg dette går greit. Pokemon Omicron/Zeta link Lenke til kommentar
Breakneckroom60 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 For dem som sliter å nedlaste spillet så har eg opplastet spillet: http://download.terralization.net/files/Terralization%20Modpack.zip Det har et annet namn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå