eriknor Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Isbre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 WOOW! Hadde følt meg bitteliten der gitt! Tenk om breen kalver da! Flott bilde By the way! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Vildt hvor er vi henne ?? meget spændende ser gerne flere billeder der fra ? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Vildt hvor er vi henne ?? meget spændende ser gerne flere billeder der fra ? Hei, dette er fra Svalbard. Flere bil.der kommer Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 WOOW! Hadde følt meg bitteliten der gitt! Tenk om breen kalver da! Flott bilde By the way! Takk for det. Ingen fare, breen kalvet hele tiden. Båten er ca 500m fra breen ( minimums sikkerhetsavstand) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 WOOW! Hadde følt meg bitteliten der gitt! Tenk om breen kalver da! Flott bilde By the way! Takk for det. Ingen fare, breen kalvet hele tiden. Båten er ca 500m fra breen ( minimums sikkerhetsavstand) På bildet ser det ut som båten ligger mye nærmere. Må ha vært superkul opplevelse!? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 WOOW! Hadde følt meg bitteliten der gitt! Tenk om breen kalver da! Flott bilde By the way! Takk for det. Ingen fare, breen kalvet hele tiden. Båten er ca 500m fra breen ( minimums sikkerhetsavstand) På bildet ser det ut som båten ligger mye nærmere. Må ha vært superkul opplevelse!? Ja, men jeg tror jeg har blitt syk på turen. Har blitt bitt av noe som heter polarbasillen. visstnok vanskelig å kurere. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ser jo nesten litt skummelt ut, det der! Skjønner dog at båten er lenger unna breen enn det ser ut til! Grei dokumentasjon! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Vildt hvor er vi henne ?? meget spændende ser gerne flere billeder der fra ? Hei, dette er fra Svalbard. Flere bil.der kommer Det glæder jeg mig til :.-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Risikosport! Men veldig spenstig og flott bilde. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Mektig natur som du viser her. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg