Roar Kneppen Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Arkitektur i Nydalen = 4 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 God morgen Roar! Fin billedserie dette. Tror jeg likte V2 best, selv om jeg synes det ble lit "hardt" hvis du skjønner hva jeg mener. Det jeg likte minst er V4, hvorfor vet jeg ikke helt...kanskje det har med den midtstilte stolpen å gjøre...altså kompen som sådan. De andre to er flotte i komp og farger. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 God morgen Roar! Fin billedserie dette. Tror jeg likte V2 best, selv om jeg synes det ble lit "hardt" hvis du skjønner hva jeg mener. Det jeg likte minst er V4, hvorfor vet jeg ikke helt...kanskje det har med den midtstilte stolpen å gjøre...altså kompen som sådan. De andre to er flotte i komp og farger. Litt artig å se at du blir litt "kjerringa mot strømmen" sammenliknet med noen av kommentarene bildet fikk på dotten. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 God morgen Roar! Fin billedserie dette. Tror jeg likte V2 best, selv om jeg synes det ble lit "hardt" hvis du skjønner hva jeg mener. Det jeg likte minst er V4, hvorfor vet jeg ikke helt...kanskje det har med den midtstilte stolpen å gjøre...altså kompen som sådan. De andre to er flotte i komp og farger. Litt artig å se at du blir litt "kjerringa mot strømmen" sammenliknet med noen av kommentarene bildet fikk på dotten. Roar Jeg er ikke på dotten jeg vet du, så da følger jeg min egen strøm.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Særegen arkitektur med "kassene" utpå sideveggen. Ellers faller jeg for V3 med utsnitt og hellende linjer som skaper dynamikk i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Mange artige former der! Stiligste i V1! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Torsdag kveld i Nydalen... Fin serie av Norske byggeklosser. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Torsdag kveld i Nydalen... Fin serie av Norske byggeklosser. Beklager, Pande - det var søndag ettermiddag. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Om du ikke er arkitekt for bygningene, så gjør du en fantastisk jobb med reklamen for dem. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Stilig ! En fin serie, men det er nok V2 som tiltaler meg mest. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg