Aksel I. Edgar-Lund Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Skriver 150 punkter i sekundet inn i huden.Slik forvandlet de en 3D-skriver til en fungerende tatoverings-maskin Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ja, for en tatovering gjør ikke vondt nok? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Soon... https://www.youtube.com/watch?v=o_cpvapfAtc Yeah, Starship Troopers, en av de filmene som har overrasket meg mest i positiv forstand noen sinne. Så den på kinoens dag som en film jeg bare puttet inn mellom to andre filmer jeg hadde planlagt å se. Ante ikke noe om den og hadde ikke hørt om den før, var bare den eneste som startet og sluttet til riktig tid. Ble dagens høydepunkt... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 You have entered the name 'Not Sure'... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 ......oooog der gikk den profesjonen ut av vinduet takket være automatisering hehe. Vel, da kan man være sikker på at man får et bra utført arbeid slik man ønsker det, og sikkert til en langt rimeligere pris. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 ......oooog der gikk den profesjonen ut av vinduet takket være automatisering hehe. Vel, da kan man være sikker på at man får et bra utført arbeid slik man ønsker det, og sikkert til en langt rimeligere pris. Neppe, det er en profesjon der resultatet er et kunstverk. Dersom holdningen din er at det skal bli billigere og maskinnøyaktig vil jeg tro at tatoveringer ikke er noe for deg. Det vil nok fortsatt være slik at de fleste som liker kunst foretrekker håndarbeid. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Men dette "kunstverket" du prater om er egentlig bare en tegning som overføres til hud. Vi kommer sikkert til å ha tattovører, bare at de ikke tattoverer men kun tegner (før maskinen tar over). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå