Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Luftfartsmuseet i Bodø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Spændende at kikke med ind på museum :-) men om jeg nogensinde ´kommer så langt ved jeg ikke endnu :-) hilsen Sus 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Spændende at kikke med ind på museum :-) men om jeg nogensinde ´kommer så langt ved jeg ikke endnu :-) hilsen Sus Hei Suss! Ja der er forferdelig langt å kjøre! Men det er mulig å ta fly til Bodø eller Tromsø og leie bil derfra. Jeg så veldig mange som gjorde det. Hele Nordland fylke er en nytelse, ikke bare Lofoten. Så hvis du reiser hit noen gang så ta deg god tid! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Igjen en flott serie fra museet! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Igjen en flott serie fra museet! mvh Fredrik Takk takk Fredrik! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Har vært der en gang, i 2010 eller 2011. Absolutt verd et besøk. Husker det var relativt mørkt og krevende fotoforhold. Interessant serie, regner med det er en Spitfire du viser i V1. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Har vært der en gang, i 2010 eller 2011. Absolutt verd et besøk. Husker det var relativt mørkt og krevende fotoforhold. Interessant serie, regner med det er en Spitfire du viser i V1. Mvh Ragnar Veldig mørkt og vanskelig å fotografere, så jeg satt på automatikk på kameraet og lot det gjøre jobben Synes bildene ble av brukbar kvalitet. Du må ikke spørre meg om flytyper...men det ligner kraftig. Sikkert noen som kan svare på det her inne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Fin reportasjeserie! Aldri vært der, men skal muligens en tur til Bodø i høst, så....... 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Flott serie og fint dokumentert ble det:-) Skulle jeg pirke, så måtte det være at mannskapet virker litt statisk...nærmest kunstig...men blir vel det av å sitte og vente... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Fin reportasjeserie! Aldri vært der, men skal muligens en tur til Bodø i høst, så....... Ja, du får ta deg tid til et par timer på museet synes jeg. Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Flott serie og fint dokumentert ble det:-) Skulle jeg pirke, så måtte det være at mannskapet virker litt statisk...nærmest kunstig...men blir vel det av å sitte og vente... Det er sånn folk blir når jeg kommer og stikker kamera opp i fjeset dems skjønner du! Jeg har ikke teket på folk jeg... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Flott reportasje fra nord. Sikkert mye spennende å sette objektivet borti på dette stedet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Flott reportasje fra nord. Sikkert mye spennende å sette objektivet borti på dette stedet. Ja, der også.... puh! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ser ut som du har fått mye nam nam rent fotografisk ut av denne ferieturen. Mye rart å se her. Tror faktisk jeg velger meg V4 selv om den kanskje er den mest rotete. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Ser ut som du har fått mye nam nam rent fotografisk ut av denne ferieturen. Mye rart å se her. Tror faktisk jeg velger meg V4 selv om den kanskje er den mest rotete. Roar Jo det ble litt av hvert å bla i utover høsten Regner med det er V5 du mener, den er i alle fall ganske rotete..(flykrasj er vanligvis det..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg